Kanon Kanon

Igår var ju helt underbart, först var jag hos elin o det var mysigt och sen så skulle jag egentligen gå till Davegay, men vi som skulle dit kom till Odellskan istället. Elins hus är allas hus. ;) Vi spelade kort o hade det pra pra. Jag fick ju plattat hår också. Den här bilden är från förra helgen men det såg ungefär ut så:
.... och Annie prövade lite olika saker...

På vårt kära lilla TK var det väl som vanligt, lite folk i början, men stora delar av Eliten var samlad, så det var mys. Det är visserligen lite tråkigt att 2 timmar tar sån kort tid :) men jaja, jag hade jävligt kul iaf ^^

o vafan!? Haha, jag har fan alltid haft ett gott öga till vakter. Men nej nej, "hallå, kolla på mig, jag fick ingen uppmärksamhet i mellanstadiet o nu är jag oklad heeest, jag vet! jag irriterar lite..."
vafan är det för mindset liksom?

När vi ska ut från stället så lämnar jag in min garderoblapp o så får jag Wennlunds jacka, jag fatta ju ingenting o sa till garderobstanten att jag ska ha den röda, så fick jag den o så gav jag jackan till Vän-lund när vi kom ut, då kommer tantfan utspringandes o är helt hysterisk:
"DET DÄR VAR INTE DIN JACKA!!!!"
"....(Så observant av dig...) Nej, jag vet, det är min polares, du ser..."
"Du ska få en polisanmälan!!!"
(va ere för fel på'n? hon var ju fullare än vad jag var... haha)
Sen säger micke: "asså det är lugnt, vi är polare o jag har min jacka"
Så kommer det en liten orangotangvakt som förmodligen har mindervärdeskomplex och är nära dvärg-gränsen:
"NI, *pekar på oss* kan jag få era legg?"  Ojojoj, han är jääävligt upp-o-ner, jag tänkte langa fram den här rösten man har till bebisar o djur och snällt förklara för gödselskallen att det är när man går in man ska visa legg inte när man går ut.
"öh... visst"
efter 5 minuter kommer psykopaten tillbaka, pekar på mig o säger:
"Dig vill jag inte se här på tre månader..."
ba wtf? "öh... jaha? det är ömsesidigt..."
"vadå?" (jo, förstår du, det är ett ord man lär sig senast i högstadiet... eller juste! Du klarade förmodligen inte det...)
"jo (ditt jävla pannben) jag vill inte se dig här på tre månader heller..." *börjar gå därifrån med Wennlund, varav vaktfan kommer efter o tar tag i armen, kändes som om han skulle penetrera min arm med sin skabbiga fetthand* :D
"Vill du nåt efter eller, pajjas"

Det här är andra gången i min krogkarriär jag blir kallad pajjas av en krogvakt. Det är inte jag som är 25 bast, krogvakt, ensamstående farsha med minimalt ordförråd och Noll utstrålning. Du kan vara pajjas.

"Nej, du är bara bitter för att du är lågutbildad..." *Jag o Wennlund fortsätter o gå iväg*
"Ska vi tare efteråt eller!?" Haha, vad tror asfaltspuckot? Att jag ska stå kvar tills alla går o sen få kanonstryk? :P
Wennlund: "Asså det är luuuugnt, vi går nu!"
"Ja, s l ä p p mig... o var inte så bitter lilla gubben"
*Så traskar vi iväg*

Stackars barn, stackars barn, när gick det fel?

Aja gott folk! Tack för igår! Speciellt vill jag tacka Jimmy för att han inte gjorde en Jimmy, och Elin för att hon ordna en så bra förferre och garderobskärringen för att hon varit så ädel och donerat bort sin hjärna.

Nu är jag mest orolig för vad asfaltspuckot gjorde med mitt o Vän-lunds legg i 5 minuter vid stängning... haha whatever. Over n' out!


Kommentarer
Postat av: Andrea

så söt med ditt plattade hår och bara: "men det ser väl schysst ut?" DU VISSTE JU REDAN DET

Postat av: Pontus

haha, amen den förra var ju en fylleplattning. Jag är väl ingen veteran, det där är ju andra gången i mitt liv som jag plattat det. :D Tack för igår!

2007-09-02 @ 12:57:49
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Käääääärran

Heey! Detta är en kommentar och jag vill inte få fler utskällningar av dig på fyllan att jag aldrig kommenterar för det gör jag, ibland. Är det inte skumt att de säger pajjas? Jag menar pajjas, jag hade nästan glömt bort att det ordet existera. It's skumisch!

2007-09-02 @ 13:51:01
URL: http://specialk.blogg.se
Postat av: Pontus

Haha, heppåre!!!! Jo, men dom där små anabolalivsformerna till vakter är ju ganska skumisch... haha

2007-09-02 @ 14:04:36
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Odellskan

hahahaha roligt smeknamn, jaaaaa igår var toppen, sörry för att jag la på när du väl ringde..du hade rätt kollade mottagna samtal..hgahahaha..MOBBAD, men toppen kul var det, jag skikar fler bilder på msn sen..heeeej

2007-09-02 @ 14:43:32
URL: http://elinodells.blogg.se
Postat av: Partygeneralen

Jag vet precis hur det känns! Jävla vakter

2007-09-02 @ 15:20:34
Postat av: Josephine

Haha, krogvakter är ju verkligen efterblivna...

2007-09-02 @ 15:28:31
URL: http://josephinemarialinnea.blogg.se
Postat av: Pontus

Odellskan: Haha, ja ba wtf? hon ber mig ringa o sen lägger hon på. Haha
Partygeneralen: Jao, vi är offer för lägre stående livsformer - det är förjävligt ^^
Josephine: Haha, ja EB är bara mellannamnet...

2007-09-02 @ 19:47:22
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Johanna

Hahah, din stackare:P jag lovar att inte sluta läsa din bloog, how could I liksom;) men alla andra karlar har fan gått miste om en
blick!! puss!

2007-09-02 @ 21:59:04
URL: http://jallajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback