HATTRICK HERO!

Ojojoj! Bronxeng vs Suryoye BOIS, solen sken & vinden ven.

Man har ju inte stjärntecken Lejon för ingenting ;) Det är trassel utanför deras straffområde, jag i egenskap av vänsteryttermittfältare, avaktar... iaktar. Tills jag ser min chans! Blodet kokar & i ett sjudande raseri springer jag fram och spräcker ljudvallen med ett BAMMMM. Tåpaj i krysset 1-0 Bronxeng, O yeah ;)

Sen spelar jag fram Sizan som gör 2-0. O sen! så kommere värsta långbollen och jag springer allt vad jag kan, 9,7 på richterskalan! O jag skriker åt Sizan att nickskarva den åt mitt håll, o det gör han och sen än en gång skjuter jag  SMACK o lyfter bollen över deras försvarare i bortre burgaveln! 3-0 Bronxeng!

Sen gör dom andra ett frisparksmål, o sen! så har vi en frispark, Sisan slänger sig fram och nickar i ribban och så kommer jag som ett japanskt lokomotiv och bombarderar med ett skott, PANG, o tiden liksom fryser till och kameran roterar, som i Matrix! och alla grässtrån lägger sig åt samma håll! 4-1

Bronxeng-Suryoye BOIS 7-4. Fy farao vad underbart!
Arsenal-Derby 5-0. Fy farao vad underbart!
Inflyttningsfest hos Johannes. Fy farao vad underbart!


Puss & Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback