Gårdagen dårå

Jo, jag hade ju fotbollsmatch. O vi mötte Efterblivna FC, en jävla mentalavdelning på permission. Deras cover-namn var iaf Södertälje FC. Min eviga fråga är: Varför får jag alltid alphapuckot på min kant för? Vi torskade iaf md 3-2, o jag börjar ledsna på det här. Jag ska byta till division 4 istället.

Hur som helst, det här särbarnet (som förmodligen aldrig varit älskad av sina föräldrar) -tror han hette sorgos eller nåt sånt - aja, det rimmade på smörgås iaf. han sätter en armbåge i magen på lilla mig och jag replikerar med: "jävla hora"
"iiiihhh, vad sägheru svennefitta? vi tare efter matchen om duh vihll"

Då nonchalerade jag honom bara, och sen i en situation 10 minuter senare när jag glidtacklar ner honom så skriker han efter domaren:
"Domare, vafan nachno emo, är duh köpt elleh?"
"nämen oj, blev du lite tårögd nu, börja grina då?"
"du, jag svääääär...*muttrar nåt på neandertaliska*

O sen i andra halvlek när jag tacklar honom åt sidan, tar bollen o spelar vidare så får idioten frispel. När deras målvakt har bollen så kutar han efter mig o drar en karatespark i ryggen. Ba wtf?

Jag sa givetvis några väl valda ord medans maskfejset står där o ba: "amen slåh mig rå, slå, slå kom igen då!"
IQ -25?

Sen tacklar alla våras kära Olof ner en snubbe och så kommer ett annat sånt där invavelbarn, hette Rimi (undrar om hans sysslar med mat i Weda?^^) och nyper Olof i armen o säger till honom: "vafan gör du?" Olof svarar: "amen gå härifrån, lägg dig inte i"
"abri, vadå lägg inte i?"
jag står ju i närheten o petar in:
"jo alltså, gå härifrån."
"iiiiihhhh, vem e duuu?"
"haha, vem är Du?"
*börjar gå hotfullt frammåt* "gå du abri"
"Du kan gå" (fy fan vad jag garvade inombords - det är inte ofta man får chansen att föra en dialog med en Homos Erectus)

Hur som helst så vann dom här efterblivna snubbarna och sen står jag utanför Brunnsängs gympahall o pratar lite med Elias o hans pappa. Då kommer Mr. Homo Erectus o ba: "Du, vi ska prata med dig"
"amen lägg ner, ni har vunnit matchen, det är över"
"Kom in nu, vi ska prata med dig"
"jag vill inte prata med er"
Både Elias o hans farsha stöter bort den här snubben. Elias the almighty protector ^^ Men sen när jag går in så kastar dom ner en sån här fet borste åt mitt håll. För att i andra stund storma ut 8-9 pers o börja hålla på o hålla på. äh, ni hajjar. Men då kom Royal Brunnsäng Striking Force ut från omklädningsrummet och styrde upp situationen.

När vi sen sitter i vårt omklädningsrum så kommer dom här två idioterna in i Vårt omklädningsrum och börjar jiddra varav den här smörgås-snubben börjar veva en rak höger åt mtit håll (fan, med reflexer som stålmannen så missade han ju givetvis ^^), och då blev det KAOS. Haha, hela laget "tog hand" om dom helt enkelt. Sen efteråt kommer några o ba: "han vill inte slå dig nu, men han vill snacka"

"Du går inte ut utan oss" Sa Jocke & Kim, så där gick jag med pappa kim o pappa jocke o så börajde den här efterbliva smörgåssnubben snacka medans Homo Erectussnubben stod o dregglade brevid.
"Du förståhr väl att du inte kan säga vad som helst? Hora o sådär, då måste jag göra nåt tillbaka, det fattaru väl? Det fattaru väl?"
"...Tycker du att ett 'hora' väger lika tungt som en karatespark bakifrån i ryggen?"
"AAAAA, DET ÄR SÅ MIN MENTALITET FUNGERAR! DET ÄR SÅ MIN MENTALITET FUNGERAR!!!!" *Pekar på sitt huvud*
(ojojoj, vart är männen i vita tröjjor? han måste ju spärras in - Rheinfeldt! Mer pengar till vården omdelbums!)

Sen står han o babblar o jag lyssnar inte, o efter ett tag går jag därifrån. Det är så tråkigt det där, för jag kan med 100% säkerhet säga att en svensk aldrig skulle hålla på sådär. Det är ingen fördom, jag har lirat i Syrianska i 4 år jag vet hur dom fungerar :)

Bajs.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Väntar med spänning på inlägget om den kvinnliga hierarkin.

Postat av: Alexfuckingsander

Ja pontus! vart är vår underbara karta! Behöver ni hjälp kan jag börja lira med er, en jävel till offensivmitt har ni aldrig sett like av!

2007-09-09 @ 17:01:16
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: heidi

Jag lovade att kommentera i din blogg igår. Så här har du en kommentar! :)

2007-09-09 @ 22:20:15
URL: http://heidihellen.blogg.se
Postat av: Elias

Utan vad skulle jag göra..? hehe.
kukhuve till rasistst, chok onödiga rasse kommentarer.

2007-09-14 @ 21:29:46
Postat av: Rayanagathe

This site is professional and to the point.

2009-03-30 @ 23:32:56
URL: http://rayanagathe.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback