Fuck meditation, klarhet genom fika..

Godagens! Arbetade på som vanligt idag, var o tränade på World class första gången också och där träffar jag Johannes som övertalar med mig in på någon mag-övningspass. Jag försökte att avböjja för att jag innan hade sån otrolig träningsverk i magen med det nonchalerade han och jag följde med.

...Av alla fälttåg som Partygeneralen dragit med mig på så var fan det här det värsta. Där ligger jag och Johannes pratar i mikrofonen "o så här kan man göra om man vill ha lite hårdare" o så kollar jag mig omkring och inte fan var det nån snubbe som inte gjorde så. Jag har ju min stolthet att tänka på. Så jag körde på och det gjorde så jävla ont, först kunde jag knappt andas, o sen efter ett tag så började hela bröstkorgen vibrera, jag låg där o vevade med benen och magen var liksom en jävla stämgaffel. Imorn måste jag nog sjukskriva mig från jobbet. Men Johannes gjorde det bra! (Visst var jag duktig? hihi)

Yäyä, sen vare fika med Alex boi, Hespero & Fredde. Vi diskuterade allt från nya tjejen som börjat på waynes till internationella teorier som: "Om en Japan födds på den här sidan av jordklotet... då måste ju virveln bli nånstans mittemellan, så han lär ju få tuppkamm!"

Sen samlade vi våra hjärnor och kartlagde den kvinnliga hierarkin, den lägger jag upp imorgon.


"Alltså, i Södertälje finns det typ 4 snygga tjejer, av vadå? 90000? och av dom är 50% psykopater och dom andra är halvpuckon och har pojkvän"

-Alexander Rosenberg

Kommentarer
Postat av: Johanna

Neeeeej, jag e en av de fyra, och jag är varken psykopat, ELLER upptagen=P snopet va!

Postat av: Therése

schysst

2007-09-07 @ 13:29:41
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

HAHAHA 90 000 tjejer i södertälje :D mer än 100% av befolkningen. Fan det stämmer inte. jag får gå igenom det där med Alex sen..

2007-09-07 @ 13:33:22
Postat av: Partygeneralen

Du var så duktig så:) Ett av de få upptågen som inte innehåller alkohol!

2007-09-07 @ 14:14:30
Postat av: Pontus

Johanna: Det var blott ett påstående ;)
Therése: Få ingen tår i ögat nu ;D Psykopater behövs - annars har ju inte psykologer nåt jobb.
Hespero: Haha, banda!
Partygeeralen: Haha, det jämnar ut det hela. ;D

2007-09-07 @ 17:41:56
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Tiniusoliwia

Lovely site keep it i will be back that you.

2010-06-24 @ 08:18:15
URL: http://tiniusoliwia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback