En bra, en dålig

Den bra är ju att man idag kan ladda ner avsnitt ett Prison Break säsong 3 på tankafett. Wihuuuu! ^^

Den riktigt dåliga som luktar sprängd hare är att Svea rikes damer är utslagna ur fotbolls VM. Hallå? Vi har liksom världens bästa träningsmöjligheter och ändå så vinner dom inte mot diktaturNordkorea med 3-0. Fan vad sur jag blir.

Skulle traska iväg till mitt ICA o köpa tuggumi, o då får man ett schema uppkört i fejset. Så nu har jag räknat ut att jag kommer jobba 19 dagar i sträck utan nån ledighet alls. mums. 

Eder über working class hero!

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Äh, 19 dagar i sträck är väl ingenting!

2007-09-18 @ 18:14:13
Postat av: Pontus

...Säger han som aldrig arbetat en sekund av sitt liv ;) haha

Postat av: maaalin

stackars :P

2007-09-18 @ 19:27:55
URL: http://www.rosetti.blogg.se
Postat av: rebecka

Oj då, lite väl mycket kan man tycka!
Men måste ändå säga att jag blev liiite glad när jag läste det, längtar efter dina historier om alla kunder!;D haha..

2007-09-18 @ 21:22:35
Postat av: Pontus

Malin: Man skall leva för att arbeta inte arbeta för att leva ;) hi.
Rebecka: DU kanske längtar till det... haha tänk på mig! ^^

2007-09-18 @ 23:19:03
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Alex rosen

Go back to school kid!, själv slutade jag 12 idag, sen åkte jag och åt lunch, åkte hem och beställde min nya dator jag får av kommunen för jag "studerar" och imorgon börjar jag 1, sen ska jag äta middag i skolan med lärarna. Studera suger ;)
Och vem i helvete bryr sig om Damfotboll? Det är ungefär som herr hockey... patetiskt.

2007-09-19 @ 15:07:42
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback