0 humor, en smula vrede & en nypa idioti

Morning morning!
Jag känner att klockan är 07:45 och världen behöver mina synpunkter på saker o ting. till o börja med, det här med "internetfighter", är väl okej så länge som båda sidor uppger identitet. Det är liksom rule no. 1, utan identitet - ingen genomslagskraft.

Det värsta jag vet är när flera bestämmer sig för att bara vara genuint ond mot nån annan. Min käre far har alltid sagt "du kommer helt enkelt möta massor med idioter i ditt liv, du får hitta ett sätt att hantera dom" men nej. Jag kan tyvärr inte acceptera att folk tror att dom kan göra vad dom vill utan att nån säger ifrån.

Min mami undrar varför det alltid varit jag som hamnat i dispyter i mellanstadiet o frammåt när mina söta vänner inte gör det. Jo, jag säger vad jag tycker, medan många andra tyvärr kollar på. Det har fan hänt flera gånger att jag haft polare med "lägre status" som blivit attackerad, o sen har jag försvarat dom och fått egna problem. Couldn't care less, jag är ingen medgångsvän.

Vem som helst som jag känner sympati för står aldrig ensam :)


Hur vore det om folk tänkte först och gjorde sen. hm?


Eder Knight In Shining Armor & The Iron Hand of Justice. Gud vad stekigt ;D


Kommentarer
Postat av: Prins Alexander af Bergsrundan

Jag måste erkänna att av alla riddare måste du vara den jag skulle vilja ha i mitt rike! haha

Postat av: Pontus

Haha, bockar & bugar, säg mig, vill du vara min prins? ;D

2007-09-25 @ 12:48:25
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Annie

Är ni säkra på att inte ni två ska bli ihop :P

2007-09-25 @ 16:29:14
Postat av: Prins Alexander af Bergsrundan

Ett till inlägg med den där attityden så skickar jag antingen the Knight In Shining Armor & The Iron Hand of Justice Pontus eller The light of spain, Härtig Hesperos Di'walldo Gonzales på dig. Be om ursäkt.

2007-09-25 @ 21:39:17
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Lady Anne

Jag fruktar er icke! Kom an era fega uslingar...

2007-09-25 @ 23:50:13
Postat av: Prins Alexander af Bergsrundan

Du är bra stöddig nu va bara för du vet att vi är män som aldrig skulle få för sig att anfalla en vacker ung dam fysiskt. Så an får du oss aldrig. Men det är dags att be om ursäkt, då du trots allt står under oss i form av kvinna.

2007-09-25 @ 23:53:24
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Lady Anne

Er ursäkt kan ni glömma! Ni kanske kan kalla er män, men ni är väldigt unga män som har mycket kvar att lära. Det är ju trots allt kvinnorna som styr, bara det att vi ger er nöjet att tro att det är tvärtom...

2007-09-25 @ 23:58:41
Postat av: Lady Anne

Bra inlägg pontus, förresten :)

2007-09-26 @ 00:00:40
Postat av: Prins Alexander af Bergsrundan

Även en ung pojke kan övervinna den visaste av kvinnor. Sen att du är ett allt för dominant kontrollfreak som älskar att beordra pojkar med absoluta krav och dessutom förhäxat ett antal FÖR snälla pojkar(namn låter vi vara osagda)(Egentligen är dessa utsända av Unga män united för att besegra dig)
är endast elakt och groteskt. Du är minsann en mörkrets härskarinna. Men som sagt, även en ung pojke kan övervinna den visaste av kvinnor.

2007-09-26 @ 00:04:48
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Lady Anne

Alla mina försök att göra er till bättre människor har gått till spillo. Jag ger upp med den enkla slutsatsen att ni är hopplösa fall och att men are big boys with more expensive toys.

2007-09-26 @ 00:07:51
Postat av: Prins Alexander af Bergsrundan

Behöver jag upprepa mig igen? även en ung pojke kan övervinna den visaste av kvinnor.
Det tog mig 3 inlägg att besegra dig, och då är jag ett "höpplöst fall".
Än en gång har männen segrat. Hurra, hurra, hurra!

2007-09-26 @ 00:14:14
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Lady Anne

Upprepning gör inte en sak sann! Att glädjas över att vara ett hopplöst fall? Och ni kallar er riddare och män, ingen av era kan ju ens rida en häst. Fnys

2007-09-26 @ 00:23:48
Postat av: Prins Alexander af Bergsrundan

Och tydligen inte heller lättare för en kvinna att förstå.
Vad får dig att tro att jag glädjs över det? Jag konstaterade bara att även en man som är ett "hopplöst fall" enligt dig så klarade av att besegra dig med hjälp av tre kommentarer. Vad vet du om detta? dessutom kan inte heller du det? Eller hur var det med
att spänna sadeln? Du är ju iofs kvinna.

2007-09-26 @ 00:27:30
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Lady Anne

Then it's settled. Det här ska göras upp, en kamp mellan kvinna och man. Och eftersom du (som kille) är en varelse av lägre intelligens, får du chansen att välja hur. Handsken har tagits av och träffat ditt ansikte. Antar du utmaningen?

2007-09-26 @ 00:30:49
Postat av: Prins Alexander af Bergsrundan

Förolämpa mig inte på det där viset! En kamp mellan en kvinna och en man? Och jag får välja? Behöver jag äns nämna bilar eller förstår alla att du som de flesta av er tagit dig vatten över huvudet. Snälla välj du.

2007-09-26 @ 00:39:03
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Pontus

HAAAAHAHAHA :D Morning morning, satte min apelsinjuice i halsen några gånger "hopplösa fall" ba wtf? tillåt mig småle!
Måste bara säga att val av gren var perfa, även fast vi är större, starkare och snabbare så väljer v hm, gren 1 biltävling. Valfritt fordon på fyra hjul. Bring it on, Ann-Marie, du må vara modig men dock en dåre. ;) Bring it on...

2007-09-26 @ 07:40:28
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Lindberg

Vilka intriger, vilket drama!

2007-09-26 @ 15:28:49
Postat av: Lady Anne

Kul att våra intriger roar dig ;) Observerar att jag inte ämnar bryta mot lagen, så var vänlig välj en laglig gren

2007-09-26 @ 22:10:57
Postat av: Prins Alexander af Bergsrundan

Lady. Min lady. Just nu låter du som ingenting annat än en billig journalist på någon blaska som expressen eller aftonbladet. Varför skulle bilkörning ha någonting med att bryta mot lagen att göra? Vi kan ställa upp en konbana och endast hålla 50km\h på inhängnat område. Men jag förstår om du vaknade upp med ångest imorse. Eftersom hur du än vänder på det, så kommer du aldrig någonsin slå mig i någonting som har med bilar att göra. Därför accepterar jag ditt val, i ren empati.
Pontus, har du något förslag?

2007-09-26 @ 22:28:17
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Lady Anne

Billig, jo man tackar för hövligheten! Jag ställer mer än gärna upp på din konbana, om du inte kan komma på något annat, för jag kan garantera dig att jag kommer gå ut som segrare oavsett vad du väljer.

2007-09-26 @ 22:34:34
Postat av: klas

hahaha! hur orkar ni med er själva?

2007-09-26 @ 22:45:47
Postat av: Prins Alexander af Bergsrundan

Time and place baby. Jag kan ta min super raket så får du lite försprång. Jag har bara en sak jag behöver tillägga. Försök inte att sätta upp några paragrafer i vårat projekt nu om att förlora med flit framför flickor. Jag kommer nämligen vara tvungen att bryta mot dem då.

2007-09-26 @ 22:50:53
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback