Yxan är kastad...

Jaha, så går det när man tar hand om en vilsen skäl och skyddar den under sina vingar - man blir backstabbad mellan skulderbladen! Det är alltså Calle vi pratar om.

Allt börjar med att han säger att Anastasia Roobol inte är snygg alls! (Hädelse) Men hade mina föräldrar också varit syskon och jag också druckit modersmjölk när jag fortfarande var 14 bast så skulle jag förmodligen också ha en snevriden syn på kvinnor. Carl, jag känner med dig ;)

Vidare anfaller han moderskeppet Pontmeisters utan motiv alls! Nä, nu blommar jesus! Men eftersom jag är en sådan förlåtande man, och med hänsyn av din oregelbundna vaggning när du var liten är jag beredd att förlåta rej!

Ah, du kan kalla mig Jesus ;)

Kommentarer
Postat av: charlie

Hej du käre sidekick... trevlig liten blogg du har, dock så riktade jag ingen kniv mot ditt skulderblad i mening att skada.. utan att döda, det handlar alltså om total dominans på bloggfronten. Fittsaer är här för att stanna och det kommer göras med bravur! pontiac håll i guldlockarna, för nu flyttar pappsen upp en våning ;)

puss!

2007-10-25 @ 12:34:27
Postat av: Pontus

David & Goliat har redan hänt gosse ;)
Jag förväntar mig en inbjudan till ett glas vin om historian upprepar sig... pusspåre ^^

Postat av: Partygeneralen

Efter en otrolig comeback av Fittsaer står det inga tvivel att denne tar hem den första ronden med förödande 5-0. Hur kommer Pontmeister att svara?

2007-10-25 @ 16:01:40
Postat av: Pontus

Äsch :) Jag har inget behov av att hävda mig - jag vet att jag är bäst ;) hihi..

2007-10-25 @ 16:08:57
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Doris

vart nånstans är anastasia snygg?!

2007-10-25 @ 18:24:23
Postat av: Pontus

David a.k.a Doris: Vänd på frågan!

2007-10-25 @ 20:31:44
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Ilyaslina

Very good guestbook. Interesting!

2009-08-03 @ 08:25:59
URL: http://ilyaslina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback