Work work!

Morsning, var och tränade igår. jag gillar wordclass, det är liksom människorna som är där som gör en trevlig stämning även fast man inte pratar med dom :) På Nautilus är det mer den här grott-attityden tycker jag, folk där går runt och skickar ut signaler såsom: "kolla på mig, kolla på mig!! eller ge mig din hjärna i ett kuvert..."

Alldeles för rå stämning helt enkelt. Jaja, träningsverk har jag iallfall, sitter här och håller på att tyna bort... MEN i vinter fixar jag julgran genom att skalla en med våldsam kraft, bära hem den (+en björk, cause I can) i varsin hand & hugger ved med mina handflator. 

Men för tillfället ska det bli riktigt skönt att sjunka ner i min kontorstol med en café latte.... åhh, bokföringsordrar omfamna mig!

Funta på o ändra frilla... kanske slinga mig eller nåt... hm.
image441
This frill is made by Annie

Kommentarer
Postat av: David

grottattityd?:P nänä, de tycker ja verkligen inte, de e trevligt folk på nautilus ju!=) kommer och ger en tips osv.=)

Postat av: Pontus

Haha, jo typ: "hörröööh... skalle-pär där, skaru ha pulver...hähä, hemmgjort vettu... gör susen"

2007-10-09 @ 16:18:31
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Remi

Värk värk värk värk värk värk värk....

2007-10-10 @ 12:10:05
Postat av: David

du e ju dum i huvet:P inte alls så, bara remi som fjollar sig;)

2007-10-10 @ 12:25:09
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: Remi

Sad but true David. Hoppas dom inte dopingkollar mig bara...
Nu tycker jag att du är ganska mesig Ponus. Du ska se att den där håriga stönande killen med 40cm's biceps blir världens snällaste om du bara frågar om lite hjälp =)

2007-10-10 @ 20:14:43
Postat av: Pontus

David & Remi: Screw you hippies! Jag observerar bara vad jag ser - ni o andra sidan, har aldrig varit på wordclass, ni behöver helt enkelt ta er ut i världen och lära er jämföra saker och ting. o David, du är skyldig mig pengar, fuck you tills vidare.

2007-10-10 @ 20:44:40
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Remi

Se där har du fel unge man :)
Jag har provtränat på WC och är allt förutom imponderad.
Men visst, om man har Gruppträning med instruktör som största turn-on så...

2007-10-10 @ 20:48:48
Postat av: Remi

Juste!
Det finns en sak till på WC som slår alla gym med hästlängder. LJUSET!
Eller snarare skuggorna tack vare belysningen.
Jag har då aldrig sett så väldefinerad ut som i duschen där. Nästan lite porrig belysning om jag ska vara ärlig ;)

Men jag förstår dom! Det är ganska smart ändå. Alla ser vältränade ut där inne tills man kommer hem och ställer sig framför badrumsspegeln. =)

2007-10-10 @ 20:52:40
Postat av: Pontus

haha, det räcker för mig ;)

2007-10-10 @ 22:00:56
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback