Sverigemakt Nordirlandslakt!

Goddag goddag bäste läsare!

Hade möte idag i 3 timmar. Ganska kul, blev uppdelade i grupper o sådärva, min grupp var ganska blyg så jag tog tillfället i akt att ta befälet, så jag styrde en skiss o redovisade sedan alltihopa för mina 25 vackra damkollegor + Fredrik.

Mitt vackra arbete!:
image451

Sen fanns det vissa delar av mötet då min konstnärliga ådra fortsatte på det träd jag började med förra gången, skåda!
Före:
 Efter:

Ikväll är det dax för annihilation av Nordirland, skall bli ett nöjje att skåda ^^

Puss & adjö!

Kommentarer
Postat av: Roggan

Får jag fråga vad skissen betyder? Fuckin' hell vad bakis jag varit hela dagen alltså. Om du är besviken för att jag inte ringde igår så berodde det på att jag endast har ditt hemnummer på mobilen och jag var inte tillräckligt full för att ringa det ;) Du får gärna delge mig dit mobilnummer så utlovar jag bättring i fortsättningen

2007-10-17 @ 18:29:33
Postat av: alexandra

hallå, va vare för sms ja fick härom dagen, nått om LT. o nått di sagt el skrivit om remi?? :) ja hann aldrig kolla el se?:P va vare för nått.. :) länge sen nu, måste hitt på nåttsnart ju:)

Postat av: Pontus

Roggan: Det är komplicerat... ;) hur kan du undgå att ha mitt mobilnummer efter 3 år? :P aja, det blir bra ^^
Grodan: jaaaaaa, det är ju postat i inlägget nedanför din korv.. haha, ja, slå en pling vetja ;D

2007-10-17 @ 22:55:07
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Roggan

Så här ere va jag har ju bytt mobil och nummer fram och tillbaks så det har helt enkelt inte kommit med! Såee du langar det va?

2007-10-17 @ 23:49:18
Postat av: Pontus

Sí, Pronto! ;) 0737545(399+28-4+500-223)
Lightkryptering ;)

2007-10-18 @ 08:46:47
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback