Suprise suprise...

I slutanföringen kammade Reinfeldt enkelt hem segern - på walk over, enligt Sandberg.

- Han sköt rakt upp i krysset medan Sahlin fick in en tafflig strumprullare.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article954890.ab

Sånna där metaforer gillar jag. Nåja, Sahlin alltså, vilken ädel människa som vill vara offer i en lång förnedringskampanj. Jag undrar just hur hon tänker... "Asså, ingen kan ju vinna om inte nån tar på sig looser-rollen, jag paxar den allihopa... den är min, den är paxad!"

Shyrrans.

Förnedring är så jävla kul.


Kommentarer
Postat av: Ali

hördö, 11.30 kan man chatta med Anastasia på aftonbladet.se

2007-10-08 @ 11:23:25
Postat av: Josephine

Man får vara lite småkriminell och leta upp animerade bilder (typ google), sen spara dom och använda dom som vanliga bilder i bloggen. Inte så svårt :). Good luck.

Postat av: Anonym

Suprise? Det betyder ordagrant översatt till svenska; "Hurelägetuppgång" däremot finns ett ord på engelska som hete "surprise"

2007-10-11 @ 19:05:17
Postat av: Pontus

jadu anonym, vet du vad? Du glömde punkt och du menade väl "heter" inte 'hete'?
Alla gör vi våra små misstag, jag tackar för upplysningen...

2007-10-11 @ 20:01:31
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback