Slipa svärden och putsa skorna!

Jag är sugen på rekrytera en mindre armé att läxa upp det där jävla skitlaget Liverpool. Det är andra gången på 8 dagar som Liverpool fuckar upp mitt tips. Jävla tomtar asså, dom borde sparka bollen på en grill o lira bränn-boll istället. o fy fan vad tråkigt. jag ber om ursäkt.

Min farsha har dåligt inflytande på mig. Idag när vi spanade Arsenal-Sunderland så pekar han på Sunderlands målvakt o säger:

"Hörrö, han har nog en villa på landet?"
"uh? vabada, varå, vem då?"
"målvakten..."
"aha...? va, vadå, vad menaru med det?"
"jo han heter ju Gordon..."
"...jaha?"
"[Gård-on] liksom!"
"ha ha ha uaahääääääääää"
"och sen *fnitter* när han säljer gården... då heter han nog 'Gord-off' hihihiiiiii"

Jag måste flytta hemmifrån omdelbart. Min ådra i pannan börjar vibrera av tristess.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Roggan

förbannade jävla skit! du är en dålig tippare om du tippar liverpool i detta skede din nersolkade öststatstippare! FAAAAAAAAAAAN
jävla skit match jävla skit dag jävla skit allting!
(en sak är iaf bra torres gjorde mål!)
You'll never walk alone!

2007-10-07 @ 23:20:06
Postat av: marina

Hahaha :D Skön :L

2007-10-07 @ 23:31:54
Postat av: Pontus

Roggan: "We're a bunch of loosers, support us and you'll never walk alone" Roggan, du är för bra för dom, det vet du. "i detta skede" Tottenhamm är, om möjligt, ännu sämre än Liverpool, som faktiskt bör besegra dom. Eller hade du väntat dig hårt motstånd? ;)
Marina: Uppmuntra honom inte... ;)

Postat av: Roggan

We,re scousers, we'll never walk alone! till skillnad fråm er. Era snobbiga London medgångssuppoters!

2007-10-08 @ 13:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback