Säg vary vill, men såhär Är det:

Jag o herr Rasjö käkade kinamat idag, vi passade även på att bli antastad av en av en kinesservitör, förutom att köra upp en kina-tidning i fejjan på oss så gick han omkring med handen vid bröstet som lucia - fast, bara med en hand, om du hajjar :D Han var läskig alltså... Var beredd o få en kinapinne i ögat när som helst..

Efter en mindre intervju klarade vi oss därifrån med livet i behåll. Nåja, när våra vägar skiljs, vid croc's inn, så fortsätter jag påväg till mitt jobb, varav jag passerar två tjejer där jag endast uppfångar denna dialog:

"...så typiskt Ragnhildare..."
"aa, idioter, tror dom är nåt... och..."

Så jag stannade upp en mikrosekund, tänkte & konfimerade: "Slytherin tyckte Gryffindor var idioter också..."

...Alla vet vi ju hur historien slutar ;)


Kommentarer
Postat av: Alexfuckingsander gör succé as usual!

Pontus, det finns väl inget bättre än att höra sånt där. Åtminstonde jag känner mig otroligt överlägsen då. Some of us know we are something ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback