Pengarna ba forshar in!

Alright, satsade 40 spänn på:
Man u - Wigan 1
Stoke - Colchester 1
Aston villa - West ham 1
Kanonseger!
Och så gjorde jag en åt farshan för att jag är så jävla najs, 30 spänn på:
Ipswich - Preston 1
Aston villa - West ham 1
Kanonseger!
O så vann farshan på den som han gjort till sig själv. Så vi blev lyriska som värsta finska zigenarefamiljen o ba: "FY FAN, MÅSTE SPELA MER, hm, vad ere för matcher ikväll?, harom bingolotto? keno? hästar?! fan, vi ba langar, vi cashar in, det går bra nu. skraptriss på internet, all inclusive, nu kör vi!"

Så för kvällen har jag gjort denna:
Brist.C - Sheff. U 1
Inter - Napoli 1
Valencia - Espanyol 1

Nu blir det säkert katastrof för att jag listar den här, men fan, jag tror på det här, bara Bristol vinner så.

Fy farao, tog en skogspromenad med mami förut. Jag kan enkelt konstatera att det är överskott på syre i skogen, triggar hjärnan som fan, rena rama LSD!!!!!!

Nästa fredag ska jag fråga mig själv: "Krogen eller skogen?!" fy fan, rimmar gör det också. Adjö!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Precis upptäckt skogen? HAHA redan ;)

Postat av: Pontus

Ah, fick nåra fina flashbacks till när man var kid asså ;)

2007-10-07 @ 22:08:44
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback