Offentlig bastu-talk

Det är lite kul det dära. Att folk som pratar med okända människor vid - exempelvis busshållplatser, kön i mataffären m.m - är helt störda i huvudet. Medan talk i bastun är det mest naturliga som finns. För somliga iallafall.

Jag & Alex boi hade core ledda av Johannes, efteråt bastade vi och så satt det en snubbe och interfolierade oavbrutet. Det är väl kul att folk pratar, men jag vet inte... haha alex reste päls, spotta & fräste iallfall...

Jaja, jag undrar vad det är med att just att prata i bastun. vi är svenskar vafan, vi pratar helst aldrig utan två vodkaflaskor nerkörda i halsen. Att sitta i sina hus och spionera över till grannen är mer vår grejj.

Jag tycker iallfall att fler borde prata med varandra - såvida dom säger nåt som är okay & inte bara stör en. haha. En skör balansgång, helt klart.

Nu till dagens höjdpunkt!
image448
image449
image450

HAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Min mot "Malin E" kom med! :D
O sen filade Jag, Jeffan, Alex boi & Hespero på en åt Remi! fy fan vad LT är en oseriös tidning!

hihihihihih...


Kommentarer
Postat av: Remi

Får väl se om det blir lika kul när vi sitter i Södertälje tingsrätt.

2007-10-16 @ 22:17:49
Postat av: Pontus

Jag sa ju att jag goddtog en förlikning med en fika, vad är det för ocker-fasoner du försöker med? ;)

Postat av: Alexfuckingsander

Hahahahahahaha! Humor, detta är humor!

2007-10-17 @ 00:23:11
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha..

2007-10-17 @ 16:20:14
Postat av: Remi

"This is no joke, im fucking serious."

2007-10-17 @ 19:40:58
Postat av: Jeffmester

hahhahahahahahaha ibland är vi för bra ;)

2007-10-17 @ 21:44:20
Postat av: malin

Ehehee, jo det var ju erh, kul ;P

2007-10-19 @ 19:25:50
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback