Nu ere krig!

Ikväll dårå, Sverige-Lichtenstein.
Potatisgratäng tre poäng! (RIM)

Kilade till alex boi igår o såg en rulle, där hade alex boi, jeffan, hespero & fredde dukat upp med vin, kex & ljus :D  Mysigt ^^

Jobbade idag, fått nya arbetskläder ;).  Var en gubbe som kom på ett nytt sätt att jävlas. han var väl 70 bast kanske, kommer till kassan med en limpa, slänger på den, jag startar bandet.
När brödet kommer inom räckhåll för mig så rycker gubbfan tag i limpan och lägger den längst bort så att den måste åka hela vägen. och igen. och igen. och igen. FYRA GÅNGER!!!!!

Jag var 2 sekunder ifrån att ringa på väktarn och sen skansen...

Sen vare inte så jävla bra uppslutning från er läsare heller asså, det kom 7 st... det är inte ens 6% av min läsarkår. Men jag tacker er som kom och ser fram emot fler tåmårråw ;D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha fyfan vilken skön snubbe o göra sådär med limpan :P När troru det blir en reunion med mig, dig, tess och en strippande remi i ditt porr-rum? pusssss

Postat av: Gurra

fan, måste prova att göra de nån gång jag e å handlar på random mataffär :p
får se om jag kan glida förbi imorrn, kommer antagligen bara sova imorrn :p

2007-10-14 @ 01:59:17
URL: http://gurrrrras.blogg.se
Postat av: Anonym

vilken jävla bög

2007-10-15 @ 19:13:25
Postat av: Pontus

Åsa: Näru vill ;)
Gurra: aa gör det :P
Anonym: aa, eller hur
:)

2007-10-15 @ 19:27:57
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Lovemeadowlands

Nice security code.
Does it work?

2007-12-21 @ 02:03:24
URL: http://lovemeadowlands.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback