MEN PENSIONERA DIG DÅ!

Jag har en teori som stämmer - således måste det kallas fakta; Av alla bilister så lider 95% av valfri Efterblivfenhetssjukdom.

Om nån kör framför mig i ynka 45 på en 50km/h väg så kan det förstöra en hel dag för mig. Jag känner hur jag liksom åldras och får rynkor bara för att en emo framför har bestämt sig för att jävlas med hela jävla bilsverige.

En annan grejj värd att döda för är om man efter rödljus/rondell eller liknande, har en bil framför sig som inte accelererar upp till 50km/h omedelbart utan kör först upp i 20km/h, växlar till trean, kör upp i 40, kör i 40 några hundra meter, kommer på: "Ah, fan, handbromsen sitter i..." når en topp på 48km/h för att sedan bli tvungen att bromsa inför nästa rödljus.

...

HAAAAAAAALLÅÅÅÅÅ!?  Jag vill gråta... *petar mig i ögat, splatt*

Sen har vi en till variant. Det är nu man vill ha en bazooka till hands för att göra processen kort med dessa människor som placeras i kategori: "Sjuka grenar som måste kapas"

Det är PAR-åkare som kör i 40km/h. Dessa som gör det omöjligt att köra om. Jag blir så tokig och frustrerad när det händer att jag gärna vevar ner rutan, stoppar ut huvudet och vevar upp rutan några gånger.

Det är hårt att köra på dagens gator & nu ska jag laga mat också.

Adjö!

KORT UPPDATERING: När jag stog i rörde om i maten slog det mig hur konstiga kvinnor är igen: Först är dom skrajja för att bli äldre & får rynkor, men trots det är det oftast just en kvinna man ser åka långsamt. WHY?

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Inför skottpengar på folk som envisas att köra i vänster körfält (eller mittenfilen om det finns fler än två filer) på motorvägen, trots att det är tomt till höger!
Det borde införas väjningsregler som bygger på bilens värde: desto dyrare bil, desto större företrädesrätt. Kommer en Audi, BMW, Porsche eller dylikt ska alla jävla svensson-volvobilar flytta på sig och det illa kvickt.
Hur tänker folk egentligen? Kör man en billig jävla skitbil och ser en tysk kvalitetsbil i backspegeln, så är det väl en självklarhet att flytta på sig, för nog fan flyttar jag mig när dyrare bilar vill köra om mig.

2007-10-24 @ 18:35:21
Postat av: Sandra

Kunde inte sagt det bättre själv..

Postat av: Alexfuckingsander

Tänker inte äns börja diskutera det här.. kommer sluta illa...

2007-10-24 @ 18:56:56
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Annie

Måste faktiskt hålla med! Värst av allt är dock alla galna människor som får tokryck och byter fil som de vill. Måste här inflika att det inte finns något värre än gubbar (tror att de kan allt, trots att alla trafikregler har ändrats sen de tog körkort 1932) och tjejer. Endast få tjejer kan köra. Resten är antingen så rädda att de hoppar till med hela (!) bilen vid minsta grej, eller är helt oförstående och inte kan följa vägmarkeringar.

2007-10-24 @ 22:42:39
URL: http://vandelay.blogg.se
Postat av: Pontus

Lindberg: Haha, du borde skriva en insändare till LT ;)
Sandra: Det har du nog rätt i ;) haha
Alex boi: Nä, du ser, det finns inget motstånd här ändå...
Annie: ...Såe, vilken kategori tjejer tillhör Du? ;D

2007-10-25 @ 07:37:40
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback