Give it a try vafan ;)

Langade just på mig en ansiktsmask! ;) eller, jag baxade syrrans... haha "Mango & papaya with a hint of limeflower"

äh, den luktar gott iallafall...

Nåja, appro på konstiga saker!!!

Var tvungen att fota på dataskärmen, detta är inne på kommunens hemsida:
image486

HALLÅ? Du som skattebetalare skulle varit med o finansierat en föreläsning om kaffe om den blivit av. Att ens fundera på att anmäla sig är ju ett hot mot välfärdssamhället!

"jamen vahettereee... vi struntar att anställa en lärare till - vi har några föreläsningar om rättvisemärkt kaffe istället"
"lysande idé, vi passar på o ge fångarna dyrare mat än skolbarnen på en gång också!"
"...Excellent *gör med fingrarna som Mr. Burns*, o glöm inte att betala ut 300000:- till det där värdelösa hattmuseet i norrland..."
"mhm... och du, vad sägs om att fylla igen maren när vi ändå håller på?"

Det gör ont i min själ...

Kommentarer
Postat av: karin

hmm, föreläsning om kaffe..^o) det lät lite knepigt..ha det super! / karinb.

Postat av: Lindberg

Pontus, du borde ta och se Martin Borgs film "1200 miljoner". Den handlar om vad dina och mina skattepengar går till.

2007-10-29 @ 09:02:36
Postat av: Pontus

Karin: Det är det.
Lindberg: Ja, te.x att du spanar min blogg på betald arbetstid... ;)

2007-10-29 @ 10:28:55
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Lindberg

Till skillnad från dig då eller? Man skall icke kasta sten i glashus!

2007-10-29 @ 10:58:36
Postat av: Lindberg

Till skillnad från dig då eller? Man skall icke kasta sten i glashus!

2007-10-29 @ 10:59:01
Postat av: Pontus

Saken är den,(att mina rutor i glashuset är kanonhårda) att jag är så sjukt effektiv att jag får tid över till att spana in min blogg ;) ...& Soccernet.com ... haha

2007-10-29 @ 11:10:33
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback