Vilken pers, åh vilken pers...

Amen tjena. I detta snö/regnblask skulle jag upp o hämta farshan o nåra jobbakompisar ikväll. Fy fan, folk med kass körförmåga/dåliga bilar kanske borde stanna hemma i sånt här väder.

TRE körfält var avstängda då o då upp till stockholm. Det gjorde ju att det gick oerhööört segt.
Sen åkte jag brevid en långtradare - uppenbarligen i hans "döda vinkel" ett tag - då jag ser att han ba börjar blinka och svänga in i min fil. Jag hann inte ens bli livrädd, utan växlade ner från 6an till 4an och rejsade för livet!

Det gick bra, den gången. Sen glider jag omkring där i sthlm, råkade köra över en bro. Haha, asså, jag visste att jag skulle rakt fram, men det var mörkt o spöregnade och slitna skyltar så jag upptäckte försent att min fil bara gick åt höger...

Nåja, tillslut hamnade jag vid den där kyrkan vid östermalm, och sen till ta-raaaaa: Humlegården.

...Fast innan det så råkade jag svänga in lite fel och hamnade på fel sida av vägen :D hahaha, mer spänning till livet WÖÖÖÖÖÖOOOOOWÖÖÖÖÖÖ. Bilarna körde upp helljuset på mig! Hjälper det mig...? HJÄLPER DET ATT FÅ EN LJUS-KÄFTING I FEJSET? haha, svar: nej.

Men men, via lite övergångställen & cykelbanor så hamnade jag rätt ;)

Vilken fighter jag är va? ;)


Kommentarer
Postat av: Annie

Fighter??? Snarare trafikfara! Tur att jag inte var ute i trafiken.

2007-11-29 @ 00:49:15
Postat av: Alexander

Modigt av dig att erkänna att du kör som en tjej ;)
Vad är det för fel att "köra över en bro" egentligen? :P

Postat av: Pontus

Annie: Ja, om du hade varit i trafiken hade katastrofen varit ett faktum... ;)
Alex boi: haha, amen bron låg till höger o jag skulle rakt fram ;D hihi...

2007-11-29 @ 07:47:56
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback