Upplysning/onutarliga minnesluckor

Jag har tänkt på det här med att umgås.
För mig räcker det att sitta i samma rum och liksom bara känna någons närvaro för att det ska kännas bra. Jag tycker inte alls om att vara ensam, men om man hookar upp kanske 4 stycken, 2 lirar playstation, en läser en tidning och den fjärde sitter vid datan så tycker jag att det är asskönt :)

Det värsta jag vet är när man spanar runt lite och man får den hära: "amen vad ska vi göra då - det finns inget o göra.."
Sitt vid msn med status "inte vid datorn" och lira MS-röj, haha, gör det då!

/Eder Ekonom, samhällsupplysare & favorit på Internet ;)

Jag tror att jag börjar utveckla ett dåligt minne...
Det är en tjej i min ålder som gått förbi mitt kontor flera dagar i rad, o jag har en vag känsla av att jag kände igen henne, men inget mer än så. Sen på krogen i lördags haffade hon tag i mig, och det var andra gången den kvällen jag blev livrädd.
"Du, vi borde hälsa, jag går ju förbi dig varje dag, Pontus"
"öh, ja, jo, men det är ju du ja!! (vem fan ere?) *åååhhhhhh tänk hjärna, tääänk*"
"Ja, vi åkte ju till Hölö tillsammans! haha"
"haha, juuuuuuste, Siri, vad gör du i stadshuset?"

För att inte tala om stackars Maria förut... haha, som jag presenterade mig för en gång till:
"tjena, Pontus"
"heeeeeej, meh, det är ju jag, jag har till o med sovit hos dig!"
:D

Nä, fy fan, jag brukar alltid, alltid, alltid komma ihåg snygga tjejer, man börjar väl bli gammal... ;)

Kommentarer
Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Haha Najs! ;) *bling*

2007-11-26 @ 19:31:00
Postat av: Wennlund

Hahahah Nere på Kos hälsade jag på en tjej 3 ggr hahah, efter det gjorde jag det till en grej att alltid låtsas som om det var första gången jag träffa henne när jag träffade henne haha ; ), Fast jag sluta när hon hota med att hugga mig en gaffel : ( ; )

Postat av: Amirrachel

Great work,webmaster,nice design!

2009-02-25 @ 09:21:18
URL: http://amirrachel.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback