Pladder pladder

I skrivande stund sitter jag o pratar med en gamling i telefon. Det har tagit honom 4 minuter att komma fram till vilken förvaltning han själv jobbar på.

Jag behöver veta det för att lägga upp några koder. Det jag inte förstår är varför man som gamling pratar så fruktansvärt långsamt. Eller gör så mycket ljud för så lite information.

Exempel på vad han säger: "jaaaa... alltså... jag skulle göra så att, eller um... man kan liksom lägga upp dom... koderna alltså, fast ja... det beror ju på... du skulle ju kunna.... eller kanske... näää... men...näe..." 

...Jag vet inte om jag ska säga "mm", "okay" eller ingenting i hans 'funderingspauser'?

Snubben är ju vrickad... Jag tror jag lägger luren här brevid och går o hämtar en varm choklad... 

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Du har i alla fall inte en växel som kopplar alla jävla samtal till dig! Samt att ditt telefonnummer inte finns på alla jävla fakturor som skickas ut från din avdelning! Så är det nämligen för mig.

2007-11-30 @ 16:54:28
Postat av: Pontus

Jag har det exakt likadant ;)

Postat av: Saidhedda

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2009-03-05 @ 10:23:35
URL: http://saidhedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback