Oerhörd förbättring!

Varje fall, om man jämför med senast!
Jag kan till o med lägga till att det var riktigt trevligt ute igår!

Eru bakis? ere seg pluggsöndag? Visst är jag najs som står för dagens läsning ;)

Jag brukar ha ett ganska stabilt humör, men när United torskar, och speciellt när Arsenal vinner, ja, jag kan leva på det i flera dagar. Som idag, vaknar upp med en slags lugn tillbakadragen harmoni, allt är ba bra :) JA LÅDA, YES BOX!
Tyvärr blir jag sugen på att käka minor om reslutaten är dom omvända...

Nåväl, träffade Madelene & Sofie på stan efter den obligatoriska kebabben. Dom skulle gå hem, medan jag grät efter en taxi. Och jag tänker inte låta dom där busfröna gå omkring o bli våldtagna i den här stan, inte i någon stad alls föresten. så, den knight In Shining Armour som jag är så gick jag med dom hem.
Det var en mysig kväll, vi traskade på, snön yrde & virvlade men ändå så var det fullmåne som speglades i ögonen och lyste upp kvällen :) Så gick vi omkring o skämtade & skratten ekade. Amen det var shyst... "HABLU PLOBLEM?!" hahaha!

Meeeeen så kom vi in på det här med cykelhjälm.
Kul det därva. Haha, folk som säger "jag är så ful i cykelhjälm" - amen shena Einstein, det argumentet är ju så absurd korkad av sin totala avsaknad av relevans! Vem steker på sig cykelhjälm för att man blir snygg i den? "åh, jo, men den matchar mina ögon"

Hallå? Inte fan finns det nån med IQ över minus 3,5 som stannar upp i en rörelse då den upptäckt att du petat på dig en cykelhjälm som utbrister: "Jääääävla järnspikar!!!  vilken ful hjälm, du & den lever ju inte direkt i symbios...he he he... kanske om du skaffade dig en större eller inte hade så mycket vattenskallevarning så skulle du vara snyggare..." 
Och om nån fläskhjärna nu mot all förmodan skulle säga så, skulle du ta en sån kommentar på allvar? Och om du nu gör det, vem av er behöver omedelbart söka hjälp? ...Förutom du dårå, som har stora delar av  kaspiska havet i huvudet.

Kanske är det förklaringen till det dallriga fejset, vågorna i håret och den fuktiga blicken...

Haha... 


Kommentarer
Postat av: Robota

i love this page keep it up.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback