Nu går det som det ska!

Vaknade till o med 10 minuter innan väckerklockan ringde!

Och idag är det fredag! Underbart, underbart!  Och imorgon är det sista delen av triologin: Emmy. Feat Mattus, och jag manar på lite mer feedback. Var ju kasst på den fronten förra gången ;)

Men som sagt, fredag, fredag, fredag!

Känner mig i precis samma 'mood' som på den här sommarbilden jag hittade. "Hakuna matata,  Vi ba kör."
image542
Finns inga bekymmer, man är lycklig var dag - det är en härlig friiiid, filosofiii... Hakuna matata (8)

"Hakuna matata, det är vårt motto!"
"Vad är motto?"
"Inget, men det rimmar på lotto! hahaha"
hahahaha!! Disney (L)

...Föresten är McFly's cover på Queens "Don't stop me now" UTMÄRKT att borsta tänderna till, speciellt om man sjunger samtidigt!

(Fy fan vad jag kontrar bra på fyllan, stackars stackars tweener - valde helt fel dag att attackera på :D)

Kommentarer
Postat av: Abdullahelizabeth

I like your website. Good job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback