MEMYSELFANDSTYLE TAR ÖVER PONTMEISTERS'

Alex här, jag har stulit pontus blogg eftersom han bara klagar på tråkgia saker och inte riktigt viktiga saker som t.ex. Uggs och instoppade mysbyxor!

Dags att styra upp här och det med basta! EFter att han jobbat påkomunen allt för länge har han börjat förpestas av dess miljö och blivit SVAG. JAg könner sorg. Men det går inte, detta måste skötas! Eller hur ÅSA!

Därför skriver jag några rader, ursäkta min igelsta(fulla) stavninge! Men ikväll är det topp!

WOooho! Men imorgon blir det än bättre ! Då jävlar blir det åka av ! WOoooho hela dagen ska jag spendera med en A5a 3.0tdi, Lindberg?!? sen på kvällen blir det blött på TK Fiiiiifan!

Jävlar vad det ska spåras imorgon för vår del. Ser ni några ligga i kloakerna på tk imrogn så är det vi! Sätt oss i en taxi hem till Dammkärr isf så blir det singstar! Mycket fint knep.

Ikväll tänker jag inte äns diskutera, förutom att säga att jag slog JENNY BLOMGREN på singstar. Vi möttes först i Faith där jag vann med 3220p. Sen i "Just like a pill" vann hon med 20p. Alltså vann jag totalt med 3200p. Ignet att skryta över iofs, hon är ju trots allt tjej!

tiiihihiihih

Puss, vi ses på Memyselfandstyle  - den vassaste bloggen i stan!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha ja eller hur!

Postat av: Pontus

...Såhär går det när man glömmer logga ut ;D haha.

2007-11-24 @ 10:24:23
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Lindberg

Ach! Vorsprung!

2007-11-24 @ 11:47:42
Postat av: Jenny

"Ignet att skryta över iofs, hon är ju trots allt tjej!" HA HA, mycket lustigt.

2007-11-24 @ 17:28:17
Postat av: Alexfuckingsander

Jenny: Du är faktiskt helt okey för att vara tjej! Det måste jag erkänna.

2007-11-24 @ 17:37:40
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback