Jaha?

Nu gick det ju som det gick. Jag försår hur Johannes känner. Och rom har aldrig varit min grejj...

Var först hos Ida igår o hade det mysigt, förflyttade mig till Johan, sen kilade vi ut på TK, o vipps, så står jag vid klaffbron och liftade hem med två syrianer jag inte kände igen. Jag stog där o körde min fraser "ejdarbo hät?" osv osv.

Sen har jag ett kort minne att jag står här hemma, ringer alla möjliga...
...för jag hade glömt nycklarna haha. Jag gjorde av med 40 spänn men kom in iallafall... ;)

...alltid lika kul o spana sin samtalslista... haha

Jaja, ska ringa lite människor o pussla ihop minnen. Puss & Adjö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pontus seriöst, sluta va så kladdig på krogen.

2007-11-18 @ 13:39:37
Postat av: Pontus

Anonym seriöst, sluta stava mitt namn med liten bosktav.
Eftersom just Du har många synpunkter på saker hela tiden ser jag gärna att du petar ner ditt namn. Det skulle liksom ligga lite mera tyngd bakom det du påstår. :)

Postat av: cecilia

Haha du är inte populär bland anonyma direkt ;D

2007-11-18 @ 22:26:12
URL: http://tigerharen.blogg.se
Postat av: Pontus

Svartsjukan slår hårt ;) haha

2007-11-18 @ 22:35:32
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback