Heppåre

Varje människa är en historia full av individualitet och om man bara bemödar sig om att lära känna personen så kommer det att visa sig att man...bla bla...
*gäsp*
...men det skiter jag i när jag sitter där på kontoret o får en okonterad faktura av en jävla prao-elev med lika lite socker i blodet som jag har!

Jag tror jag föresten måste hjälpa bloggvärlden.
Idag ska jag äta på nancys och gå hem tidigare. Imorn är det utgång. Där sery, nu fick jag ner min meningslösa helg på två meningar, och inte två jävla högar A4 som 90% av alla andra bloggare.
Alla har en egen vardag, varför ska man tvingas läsa om någon annans depressionsvardag där avsaknaden av humor, eller annat intressant fullständigt lyser med sin frånvaro?

...Fast i slutändan är det man själv som är dum - för, vafan läser man deras totalt ointressanta skit för? "jo, men hon är ju jävligt snygg och kanske petar upp en bild eller två"

Ere värt det? Nä, fan. Knappt det. Men på nåt sätt så har det entrat ens dagliga rutin, ungefär likadant som att man hänger på MSN 10 minuter innan man går & lägger sig. Eller att man låser toalettdörren efter sig även fast man råkar vara ensam hemma.

Det är en förbannelse de där.  Ska se till o få rabatterat pris hos Tucker när hon blir psykolog.


Kommentarer
Postat av: Lindberg

Det du behöver är en psykiater, inte en psykolog.

2007-11-23 @ 08:02:51
Postat av: Pontus

Dom kanske har rabbaterat pris där om vi går dit två... ;D

Postat av: Lindberg

Jag tänkte faktiskt samma tanke;
gå två, betala för en :P
Ska vi slå till?

2007-11-23 @ 11:19:37
Postat av: Åsa

Men shit du bara klagar hela tiden :S Du har verkligen förstört din blogg genom att klaga på nåt i varenda inlägg. Skärpning. skriv om roliga saker o lägg upp bilder ist.

2007-11-23 @ 11:25:47
URL: http://readmelove.blogg.se
Postat av: Pontus

Lindberg: Absolut!
Åsa: Men åsa gumman, jag tjurar ju med glimten i ögat ;)
Jag är ju inte direkt nån bitter människa, in fact, jag är fan Mr. Sunshine - har du någonsin sett mig sur?
Föresten skulle jag vilja kalla det "iaktagelser" och inte gnäll. haha, puss!

2007-11-23 @ 11:57:17
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Åsa

Haha jaja :P Mr.sunshine pusspåre ;)

2007-11-24 @ 03:28:53
URL: http://readmelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback