Hellre en orc i tv:n än i sängen

Mors mors! Ytterst trevlig helg. Fredagen var det singstar hos Johannes, igår singstar hos mig + utgång.

Idag vaknade jag - och jag var ledig! Första dagen på 14 dagar!

Den har hitintils spenderat framför mitt PS2 med Alex boi. Vi lirade Sagan om Konungens Återkomst. Jag var Aragorn, Alex var Legolas. Fy fan, vi var jääävligt bra måste jag säga - Alex "råkade" visserligen spränga mig och jag hällde glödande kol på honom men annars flöt det på... ;)

Det var föresten ganska kul i fredags... haha... Jag o Alex träffar Camilla & Elin på stan & har lite smalltalk. Vi berättade att vi ska till trosa o spåra lite och sen råkade vi vara jättedryga - av misstag.
Camilla: "Åh, varå, ere många som ska dit? Vilka ska dit?" (Indirekt förfrågan - 'Får vi också komma?')
Då pratade vi samtidigt.
Pontus: "nah, Innersta kretsen"
Alex boi: "Eliten"
Vilket plötsligt blev ett väldigt elakt indirekt svar: 'nej - ni är inte i vår krets, ni är inte eliten, ni får inte komma'
Det kändes iaf som Camilla uppfattade det för hon sa blixtsnabbt:
"jaha, vi har bråttom nu, hej då"

Förlåt, förlåt, förlåt :D Hahaha, det var ju inte meningen att låta sådärva... hihi...

Kommentarer
Postat av: Alexfuckingsander

Haha, men Pontus, dålig ursäkt där, ibland måste man ju vara vansinnigt ärlig för att uppnå bra blandning på folk ;)

Postat av: Alexfuckingsander

Skulle förövrigt vilja att du ändrade Orc till Orch ;)

2007-11-12 @ 02:26:34
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Pontus

Först spränger du mig och sen försöker du kommendera min stavning på orc!? ORC ORC ORC!!!

2007-11-12 @ 07:32:36
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Camilla

Du glömde nämna att vi precis innan hade berättat att vi också hade planer samma kväll men det skulle väl förstört din lilla historia. Jisses, bara för att man frågar vad någon ska göra på kvällen och med vilka behöver det inte betyda att man vill följa med.

Till saken hör ju också att du senare på kvällen frågade mej om vi ville komma och jag svarade nej. Tror nog att jag hade svarat ja om jag hade velat komma :)

Sen hade vi bråttom till bussen för att Elin skulle jobba. Men ja, du fick ju iaf något att skriva i din blogg även om det var på min bekostnad :) Sen att du överdriver och hittar på är ju en annan sak

2007-11-12 @ 17:06:46
URL: http://camillamariaa.blogg.se
Postat av: Pontus

Oj, jag nudda en nerv... ;)
om nån exempelvis skakar tänder kan man dra slutsatsen att den fryser - fast den i själva verket kanske bara har epilepsi.
En tolkning är inte nödvändigtvis 100% korrekt. Men Du gav det uttrycket. Det finns inget 'överdrivande' eller 'påhittat' i konversationen jag petade upp.

Slappna av stumpan, Puss!

2007-11-12 @ 17:38:27
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback