Hämnd... i stora lass... HAHA!

Alright. Jag får förlängt som ekonom tills 1 Augusti 2008. Med andra ord lämnar jag ICA för gott!

MEN, jag har tre dagar kvar totalt på det där stället... Dom ska ägnas åt en ren o skär hämndaktion. Jag tänker då anfalla den kundgrupp som åsmakat mig kronisk deppression och högt blodtryck. 75+ gamlingarna. 

Ja, när jag gick i 9an fick jag 2 lax av skolan för att jag var positiv förebild, det har det minsan ändrats på. Fuckar dom här gamlingarna upp mitt liv - så tänker inte jag stå där med gloria runt skallen o fånle. Nej, nu är det payback time.

Fangeneral Sjögren gör upp sin Battleplan:

Alla gamlingar köper kaviar, tepåsar, mariekex, batterier och katrinplommon. Det är lika självklart som att England inte kommer med till EM. ...haha... [Sven, Sven, Sven Goran Erikssen] (8)

Nå.
1. jag tänker gå till kaviarhyllan och slipa ner alla spetsiga lock på kaviartuberna.
2. Mariekexen & förpackningen med tepåsar ska jag klippa bort den hära röda flärpen som man öppnar dom med.
3. Batteripaketet sköter sig självt.
4. katrinplommon-paketen ska jag slänga eller gömma bakom grillkolen.

Så fort dom kommer till kassan ska jag säga: "jamen trevlig helg... och varsegoda, fippla er vansinniga..."

Kommentarer
Postat av: Alexfuckingsander

Nej du ska stanna och anställa mig bakom vindisken, så ska vi stå och prata viner dagen efter tillsammans! Woho!

Postat av: Pontus

Skulle du stå där skulle vinet ta slut efter en vecka... ;)

2007-11-22 @ 07:58:53
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Alexfuckingsander

På tal om backstabbad! Bara för att jag har en så sofistikerad och härlig(slapp?) livsstil! Skulle du stå där skulle du vara slut efter 3 minuter, flicka! ;)

2007-11-22 @ 13:28:33
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Pontus

Också ett sätt att beskriva en alkis livsstil ;) haha!
Det är därför jag sitter här, på ett kontor serru - bättre betalt dessutom ;)

2007-11-22 @ 15:17:21
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: panschis

hårda hämnder i must say...
dra kärringarna i skägget,
eller vänta, ännu roligare:
"GÖM KATRINPLOMMONEN BAKOM FRYSIDISKEN" HAHHA KING =D

2007-11-22 @ 16:24:59
Postat av: Pontus

Jag skulle inte röra deras skägg för allt i världen, fett äckligt...

2007-11-22 @ 17:06:57
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback