Hahahahaha

Fick just en telefonsamtal:
"Tjena Pontus, Pierre från videorullen här"
omedelbar tanke: helvete, nu har jag glömt lämna tillbaka en film.
"Tjena..."
"Vet du dom här jackorna?"
"va, jackor?"
"Jag fick din nummer förut, du var här"
Så full kan jag ju inte varit förra lördagen? haha
"öh, jaha, vad för jackor?"
"du sålde, eller kunde fixa"
"öhm, jaha, nä, du har nog kommit fel... men hur vet du mitt namn, och hur fick du mitt nummer?"
"Är du inte den Pontus som bor i den Gnesta?"
"Nej, Brunnsäng... haha"
"Brunnsäng?"
*Skratt i bakgrunden*
"o, fan, det är nog fel Pontus, vet du vem Vedo är?"
"haha... mujcic? jo, jag gör ju det.. haha"
"aha, haha, han gav mig fel Pontus nummer, äh vafan, hare bra, heey"

haha, suckers..

Kommentarer
Postat av: Roggan

nu är klockan halv tolv och inte ett inlägg sedan halv åtta vad är det här?

2007-11-26 @ 23:24:54
Postat av: Pontus

uuuuuähhhh, jag lovar bättring.

Postat av: Mini Games

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2010-01-18 @ 10:39:19
URL: http://mini-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback