"...HAHA, var hon dyngrak!?"

Shenamors!

Var just o snackade med fröknarna Kerstin & Märta om helgens bravader...
Jag: "...Jo, o så blev jag attackerad av en tjej som kommer framhoppandes och skriker: 'DUUU, DU KÄNNER MIN MORMOR!!!!' haha, så jag tänkte: ah, den var ny, Shyst icebreaker... Så, med blandad skräck och nyfikenhet frågar jag henne vem hennes mormor var. O det var ju du Kerstin, fröken Sigfridsson!"
Märta: "vadå, var hennes Therese ute o härjade?"
Kerstin: "hmm... hur var hon då?"
Jag: "jomen lite sprallig... haha"
Kerstin: "AHA, då är det hon! *dansar runt spralligt* ...hon är sprallig hihi, var hon påverkad?"
Jag: "...erm...salongsberusad kanske... haha"
Märta: "hehehe... det var ett fint ord... salongsberusad..."
Kerstin: "...HAHA, var hon dyngrak!?" *gör svajjande rörelser i rummet*

Haha, jag o mina tanter alltså. Vilket team. Jag längtar tills julfesten... ;) Då blir det Gröna Hissen... haha

Kommentarer
Postat av: Alexander

Haha! I find no words for this amusement! Wonderful my
brother in arms.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback