haha, vafan...

Kilade förbi ICA idag för att ta bort min söndag, då jag inte alls är jobbsugen.

"Såe, Pontus, ikväll du, paaaaarty party!"
"haha, jasså?"
"Jomen det vet du väl..."
"nääääee?"
"Det är ju ikväll! Du skrev ju upp dig i september, PERSONALFEST!! WOOHOOO!!!"
"jaha... amen..."
"du kan inte banga nu, då hade vi kunnat sätta in nån av dom nya ju..."
"jamen just idag, jag hade liksom glömt bort och..."
"Det är ju gratis mat & föreställning på torekällberget!"
"haha, jaja, men vafan, jag ska ju jobba imorn o så..."
"...och gratis alkohol"
"Du satte just det i ett nytt perspektiv, när börjar vi?"

HAHAAAAAAA! Jag kommer vara så sjukt effektiv imorgon alltså. Bokföringar, akta er!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

t.o.m. JAG visste att ni hade personalfest ikväll!! haha sådesååå.

Postat av: Tweener

HAHAHA tacka du ja till gratis alkohol? :D:D fan va cool du är.. och det är coolt att du sitter och omformulerar dialoger för att det ska se så extra komiskt som möjligt ut.. fucking pajas

2007-11-29 @ 20:51:08
Postat av: Pontus

Elin: jaja, ja, vi gav Matilda smeknamnet "svampen" så som hon sög i sig.. hahahaha
Tweener: Självklart tackade jag ja till gratis alkohol, nu förstår jag att du är en sån där "gubbe-på-stan" och blir avis. Bli du det, o lycka till i ditt nästa liv - för det här livet verkar du ha spoilerat :D hihihihihihi sucker!!!!!

2007-11-30 @ 00:18:03
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Pontus

Hej jag heter tweener, jag är asball som kan försöka anfalla fast jag står bakopm en vägg så ingen ser mig, egentligen äter jag hundmat och gillar pampers därutav namnet tweener, det är lagom barnsligt o fult - så det passar mitt fejs, o yeahhhhhhhhh!!!!!!

tweener tweener tweener kan du inte se, din mamma är sneeee wooohooooo, abri säg din namn, abri säg din namn, nej du inte kan för du är ej man - du är AMÖÖÖÖÖBAAAAAAAAAA!!!!!

2007-11-30 @ 00:30:25
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Joni..

Syns på Pontus att han inte drack något ikväll :)

2007-11-30 @ 00:54:45
Postat av: Richardlouise

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-11-10 @ 08:53:04
URL: http://richardlouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback