Haha, vafan, we're under attack!

Det är hårt att vara två män på 30 kvinnor. Ständigt skickas det massmail till "Redovisning & Ekonomisupport".
Dessa skämtsamma damer skickar skämtsamma mail För damer.

Helt plötsligt väcks man ur sitt arbete ur ett gapskratt - då kikar jag mejlen (som alldles nyss) och detta når mitt öga:

Forskarna hade stora bekymmer med att ta reda på när männen tänker som

bäst....

Efter många år av forskning så kom de äntligen fram till hur det egentligen

ligger till....

Alla resultat visar på att männen tänker absolut som bäst när dom har

samlag....

Hur kommer det sig då undrar man...???


Enkelt, då är ju kabeln kopplad till huvuddatorn!

Eller som igår. Det skickades ut ett A4-skämt gällande en dam som gått till gynekologen. Jag hajja ingenting men fan vad det garvades i stadshuset. Hade knappt en lugn sekund asså...

Förutom det så circulerar det runt ett flertal filmer där män gör bort sig ^^

Fick en filmsnutt igår, namn: "TYPICAL MAN" En snubbe som åker i en ferrari o spanar ett par leggs o får en bom i skallen!

Missförstå mig inte - jag tycker det är jävligt kul :D (förutom alla gynekologskämt som jag inte förstår) men jag är gaaaaanska säker på att det hade blivit ett mindre inbördeskrig om man skulle vända på det hela.
Dvs; 30 män på 2 kvinnor som skickar runt kvinnoförnedringsfilmer... ;)

Eller har jag dumma fördomar nu igen? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback