Godmorgon, upp o ladda!

LADDA LADDA LAAAAAAAAADDA!!!!!

Jag får rysningar i hela kroppen när jag ser det här klippet asså. Lyssna bara på kommentatorn, han o jag är på precis samma våglängd!



Kick-off ikväll 22:00!
Jag satt igår o hjälpte min kusin lite granna o sådärva med raggningsknep mot killar, o den här snubben var fotbollskille.

"Har du lust att spana fotboll med mig ikväll?"

Den lämnar en respektabel man försvarlös, själv skulle jag falla ihop i en pöl. "wa-ba-da?"

Nej, bäste medborgare! Nu litar jag på att du laddar ner "när vi gräver guld i USA" och kör stenhårt. Idag på Francos dödsdag blir det paella av spanjackerna! ;)

Kommentarer
Postat av: Wennlund

Dra förbi Limerick om du pallar, där kommer jag och pojkarna sitta ; )

Postat av: Angelina Jolie

You will be hearing from me soon. Thanks

2010-02-04 @ 10:55:20
URL: http://angelina-jolie.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback