Elias 20 år :)

Aloha!

Blev lite panik igår dårå, jag skulle älja utklädnad. Det stod mellan: Aggresiv disktrasa, Lönnmördare, psykopat & reinkarnerad Bob Marley. Det blev det senare.

Jag petar upp nåra foton sen... jag var jävligt snygg i rastaflätor asså ;)
Elias dricker ju inte så ofta. Men igår fick vi den jäveln :D haha, det blev varannan puss på kinden o varannat slag mot huvudet. Tillslut så fick jag & David övermanna honom o hota att slänga schnubben i badkaret...

O inte är jag ledig i dag inte. 11-16, vad som är värre är att jag missar Arsenal-Manchester united. Jag hade sett fram emot den matchen så länge... :'(

Nåväl, hoppas sjömannen, den enarmade banditen & ABBA-kärringen kommer, då får jag åtminstånde lite underhållning. Du Bäste läsare borde förgylla min tid & hälsa på mig i ICA idag & imorn :)

Kommentarer
Postat av: Arivilma

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback