Bakom kulisserna i stadshuset...

Jag går in i Fröken Sigfridssons ~60 rum:
"Kom Pontus ska du få se!"
*Öppnar ett mejl som heter "Såhär ser jultomten ut på sommaren"*
Det sitter en tjock naken gubbe med skägg i en solstol.
"HAAAAHAHAHAHAHAH, SER DU PONTUS, SER DU?!"


Märta 64 kommer in i mitt rum och frågar:
"Hej Pontus, vet du vart Anne-Lie är?"

...5 minuter senare

"Där vid -66 det kommer jag ihåg, då var det Gröna Hissen som gällde. Det var en riktig tjejdrink..."
"haha, jasså... den kanske man skulle pröva.."
"ja, jo, den kunde göra en helt knäpp *snurrar med ögonen* hehehe, det var den enda vi drack... Gröna Hissen, ojojoj..."

Här arbetar jag.

Kommentarer
Postat av: Alexfuckingsander

Haha, någonting gör att jag tycker sådana damer är lite... hmm... Snuskiga? Bara jag?

Postat av: Johanna

hahaha schysst arbetsplats :D

2007-11-21 @ 20:15:08
URL: http://johannaottilia.blogg.se
Postat av: Pontus

Alex boi: Jao, alltså dom är ju roliga men det känns som om det finns en gräns... haha
Johanna: ja.. inte sant... ;)

2007-11-22 @ 08:25:28
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback