"what about ten for each of them?"

Hali Hallå <----- en jävligt skön hälsningsfras asså. börjar bli ont om dom, så people, börja använd "hali hallå", så gör vi det till värsta grejjen! pra pra.

Har ju då jobbat idag, uft, satt i kassan i 5 minuter sammanlagt, resten av tiden har jag typ... packat upp smör, margarin, kaffe, läsk, te, knäckebröd o massor med kött av alla olika slag. Seriöst, vem köper lever? Den äcklar mig, jag har svårt för att packa upp o lägga den på hyllorna. Den glider omkring i kartongen och man ser spår av blod här o där o ba BLÄÄH. Jag är definitivt för fin för att äta lever. ...jävla kommunistkäk.

JAJA. Eftersom jag knappt satt i kassan så har jag inte kommit i kontakt med nåra roliga kunder utom EN.

När jag står där o packar upp kött (entrecôte, för den som bryr sig dårå) så kommer det en turkgubbe, o pekar på nåra köttspett som det är halva priset på, (15 kronor istället för 30)

"I want this, how much?"
"hm, 15 kronor"
"let's say 10"
"No, I'm sorry, it's already half price"
"I want 5 of those for 10 kronor each, ok?"
"No, sorry, you can't negotiate about the price..."
"whatever."

*plockar fem av dom o vandrar iväg*

haha? Alldeles....alldeles efterblivfen.

Aja,  hade match med mitt kära Brunnsäng och eftersom vi torskade så får ni kortversionen. vi ägde dom, men fick liksom inte in bollen, halvtid= 1-2. Vi spelar på, dom är fett dåliga. vi är, om möjligt, ännu sämre... torsk 6-1. BLÄH.

Jag lirade högerback idag o det var väl ok, men jag får alltid 128 miljoner stämplingar, det byggs upp till en bula av dryghet och den används då o då...

*En Syrian i min ålder backar in i mig o stämplar mig på lilltån, jag vill skrika, jag vill lägga mig på planen i fosterställning o ropa efter mamma, jag vill stämpla tillbaka... jag vill... jag vill*
(men vi män har ju en förmåga att ta emot smärta och sen nonchalera den fullständigt) WALLA.
Därför tog jag lugnt o sansat en diskussion med grabben:

"Amen vad vill du?"
"Vah sahru svenne, eruh kaxig?"
"haha, borde jag vara rädd för dig kanske?"
"vi ska seh...jävla svennefittah nästa duell"
"ah, jag skakar redan..."

Jag vann alla duellerna mot honom...
Då blev han våldsam o började putta på mig.

"stick iväg o ta bidrag nånstans" (kanske inte det smartaste att säga dårå...jag nudda visst en nerv, what a pity)

han blev sur o boxa mig i magen... haha, sicken sopa alltså... (jag menar, med tanke på min hårdträning på nautilus hela våren så lär ju han fått ett fett jävla kanon-blåmärke på knogarna) ha.

lägg af liksom.

Kommentarer
Postat av: Micce

Hali hallå Pontus! Mkt imponerande att få en 6-1 förlust att verka jämn;)
För övrigt, Arsenal kanske blir bjudna till segerbanketten nu. Tack ska ni ha!

2007-05-06 @ 23:18:57
Postat av: Pontus

Hali Hallå Micce: Amen du vet, det är psykologiska faktorer som spelar in, när de fick sitt tur mål till 4-1 så la vi ner skiten och de andra 2 målen kom som följd till en trebacklinje. Jao, ni hade aldrig klarat det utan Arsenal.

Postat av: David

hårdträning? hela våren? aja, vi får väl se på lördag=P

2007-05-07 @ 12:59:10
URL: http://davemeister.blogg.se
Postat av: Pontus

Svansen: O yeah, det vet du, du är bara bitter för att du inte kan göra de mag-övningar som jag o Elias gör. HAHA.

2007-05-07 @ 18:05:03
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Felicia

Du har fan mycket roligare kunder än mig :)

2007-05-07 @ 19:16:57
URL: http://feelicia88.blogg.se
Postat av: Felicia

Statoil, den nära Scania. Men bara jobbat några veckor så roliga kunder droppar nog snart in

2007-05-07 @ 22:13:20
URL: http://feelicia88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback