Vår skiva, Min version:

WALLA. Hade ju skiva igår dårå, något som jag tycker jag förklarade ganska bra i föregående inlägg....^^

Vid 4 stack jag o Mattus ut till resten av peepsen som var hos Cathrine i Nykvarn. Vi var väl där runt halv fem, o det var karatefylla på G, så redan där såg man säkra tecken på att kvällen skulle spåra ur hårt.

Roggan hjälpte till o supa ner mig så klockan halv 8 vid middagen så stog jag på höjdpunkten av berusning. Passade på att sms:a runt massor (visst borde man styra upp ett alko-lås på sin mobil? :) (men visst skrev jag väl bara snälla saker?)

Nej, det var ju lite sär det där asså.  Gaffeln & kniven var ju sådär fint inlindad i en servett, något som jag rålackade på, jag blev skitförbannad. Ingen egentlig aning om varför, men jag satt o vifta lite med kniven innan maten kommit in, Anastasija det söthuvudet & Ricardo boii agerade psykolog & teraput på samma gång, o jag la ner kniven.... kanske var lika bra. xD

Sen kom maten in, och jag hade ju då valt kyckling. Resolut och bestämt kör jag ner gaffeln i den och delar den i två. Eftersom jag var jätte jätte full, och jätte jätte hungrig så försökte jag liksom stoppa ner halva kycklingen på en gång... well... det gick inte så bra och det tyckte Roggan var kul...Morr...

(Han har även påstått att jag, förutom problem med att äta ris även dansade på högtalarna där inne, något jag inte kommer ihåg, vilket därför rubriceras som: Ej hänt)

Nej, men jag måste ju säga det, det var skitkul, jag hade det hur bra som helst!

MEN, Det finns tre stora världsmysterium vilka är: Bermudatriangeln, Wennlunds idé om emolugg samt 'Varför tar jag alltid på Davids huvud på dansgolvet när jag är berusad?'

No can tell.

(btw, jag tycker verkligen inte om när fula kvinnor tar på min rumpa, morr...)

Herrå bloggläsarn! ^^ Puss

Kommentarer
Postat av: David

haha=D för att jag e jag och wennlund är emo?!:D

Postat av: Elias

walla används inte som WALLA. utan snarare walla va vill du, lr walla va e klockan o.s.v. hehe mer kommentarer kanske kommer sen

2007-05-10 @ 17:47:59
Postat av: Pontus

David: hm... perhaps...

Elias: walla vad vill du?

2007-05-10 @ 19:13:17
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Wennlund

Hahahha Fuck off både du och din schtekarpolare david ; ), Jag är så långt från emo man kan komma... bara för att jag inte kör på backslick a la ragnhild eller rakat (o coolt) a la igelstaviken så blir jag INTE emo! Jag ska skära er som om ni vore emos!

2007-05-10 @ 19:47:17
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: jävligt bakis

Hej! Kom in på bloggen av en slump, en medveten slump typ. Riktigt najs skrivet. Vill bara påpeka att jag, igår kväll/natt/morgon faktiskt såg självaste Niklas Roghem dansandes på högtalarna. Och det var ju inget lugnt dansade, det var riktigt röjj! Jag tror att han kanske blandade ihop dig med sig själv. hehe. Så du har nog rätt: Ej hänt! Peace out.

2007-05-10 @ 20:29:23
Postat av: Pontus

Wennlund: Ey leen, du bråka med mig leen? (du lär ju självdö av alla dina egna åsmakade skärsår innan du kommer fram till mig)
Jävligt bakis: Heppåre, vem är du för nån? :D hehe, ordning på Ragnhild, det vet du ;)

2007-05-10 @ 21:11:15
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Roggan

Jag erkänner i alla fall att jag gjorde det :P Men pontus den lille jäveln blånekar... Sedan undrar jag vem som nämner mig med mitt fulla namn det har nog ingen gjort sedan ettan ;)

2007-05-10 @ 21:17:41
Postat av: Gurra

Jadu stora frågor pontus...
Kvällen ägde verkligen, kommer bli enormt svårslaget enda som kommer i närheten är väl om man skulle ragga upp nån som fått titeln Playmate of the Year eller nåt ;p

2007-05-10 @ 22:10:35
URL: http://gurrrrras.blogg.se
Postat av: Matilda

Haha :) Tänkte på det där att Niklas såg dig dansa på ett par högtalare.. Vet ej om det är sant, men han var ju själv uppe på en högtalare och svängde loss riktigt rejält. Minns inte om Jesper var med också? Kul i alla fall! :) Tjoflöjt!

2007-05-11 @ 12:38:57
URL: http://matildan.blogg.se
Postat av: Pontus

Roggan: ^^ Jag gör konstiga saker ibland... men inte Så konstiga saker.

Gurra: Haha, 7 juni är svaret.

Matilda: haha jo, det var nog jesper :D Heppåre

2007-05-11 @ 18:47:15
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Lauritztine

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2009-02-13 @ 13:24:42
URL: http://lauritztine.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback