Strålande! S04 - S:ta Ragnhilds stolthet, O yeah!

Heppåre! Idag hade hela Ragnhild idrottsdag och vi var taggade till tusen! hela 26 stycken var närvarande och med partygeneralen (Johannes - det vet du) i spetsen, General Roghem & Erik som kommendanter så marscherade vi in, till jubel och höga ramsor! 

Vi hade även den årliga stafetten som vi i S04 vann förra året. Jag, i egenskap av samhällsupplysare, ICA-kassör och student 2007 kan ju då upplysa allmänheten om att vi vann årets stafett IGEN (med tanke på att naturtvåorna blev diskade) ....jag vill inte skryta eller så, men vi är BÄST. Kolla in de här ba:
(låt filmen ladda, det är värt det ;)

Tryckt på play och sen pausat så att den laddar? Utmärkt. Under tiden kan jag ju berätta om när jag jobbade i söndags, allt var lugnt förutom en kärring som ....öh, sa mer än man ville veta:
"Hörre dudu, kan du rappa på där framme eller?! jag är alldeles lös i magen och jättenödig, jag känner verkligen att det är påväg nu..."
"...o k e j"
Tack för informationen liksom...


Löpare 100 meter= Jesper Nilemar
200 meter= Erik Eriksson Dahl
300 meter= Er eget söthuvud, CJ Pontus Sjögren
400 meter= Rickard Lunnerdal
(Efter många hårda fighter så blev det klart att respektive löpare var snabbast på ovanstående sträcka.)

ah, Rickard rodde hem det där så fint att han blev brutalt tacklad av löparen framför - därutav S04:as enorma vrede, hela klassen sprang över fotbollsplan för att nita den jäveln! Men eftersom vi på skolan har TTA= trygghet, trivsel & alkohol så blev vi löpare grattade istället. Fyfan vilket ös! Vi hade bengaler o hela rubbet, jag schelv blev buren fram av rösterna från vår vackra klass... ah

Tack S04 för att ni är bäst :D

Kommentarer
Postat av: Miriam

crazy...S04 vi är ju bäst oavsett. Fyfan vad vi är bra!

2007-05-22 @ 17:39:42
Postat av: Lindberg

Vilken jävla klass man går i alltså.

2007-05-22 @ 18:09:34
Postat av: Malin

Vilken känsla, vilken stämning, vilken klass!! Och vilken omkörning av pontmeister aka pimpmeister, eller? haha. Om inte vi går först, bildar vi vårt eget tåg. jag säger bara det. hallelujah. lycka till imorn. hare heej

2007-05-22 @ 18:53:12
Postat av: charlie

Halloj synd att jag inte kunde vara med... men halsen + sömnen tog tyvärr över, men såg iallafall jävligt roligt och bra ut!
vi ba kööööööööööör!

2007-05-22 @ 18:55:53
Postat av: Pontus

Miriam: ah, alltid ;)
Lindberg: Du ångrar dig väl inte :D?
Malin: hihi, men hörrö, om du tycker att jag är charmig så ser jag gärna att du säger det istället ;) haha ^^ jag e fortf sur för att inte DU sprang.. :( why o why?
Calle: jao, du får väl kompensera på drakrodden då ;)

Postat av: Tobias

Haha! "Tackling" :P
Tss.
Klockren stängning i riktig löparanda, har du inte tittat på OS någon gång va?
Ingen kroppskontakt utan bara ett klockrent fältbyte, allt som krävdes. Och tja, vi vann ju hela skiten och S04 kom inte ens på pallplats i klasstävlingen, men vänta! Na-klasserna kom visst etta och tvåa va? Uuuups!
Ledsen Pontus, idag var ni inte bäst. Varken bland treorna eller i skolan ;)
Pusspuss

2007-05-22 @ 20:28:34
URL: http://tobeone.blogg.se
Postat av: Roggan

Jag är sjukt stolt över er s04!! Vi kom före Na04 i båda stafetterna och det är det som räknas, Tobias ska tänka på att vi supit järnet i ett år nu, får se om det går lika bra nästa år får dig ;)

2007-05-22 @ 20:33:29
Postat av: Alexander

Hej mina vänner, förutom du där med dödslängtan.
Till dig har jag endast en sak att säga. Handlar livet om att springa går du på fel våning, den rätta ragnhildandan handlar om SPRIT, GEMENSKAP OCH SKRIK! "s04 var inte bäst i något" nehedu.... vilka hade världens bästa performence som alltid då? WOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! S04 TJAAALAALAAAAAAA S04 TJAAJALALALAAAAA!!
\ Love babo

2007-05-22 @ 21:22:22
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Pontus

Tobias: Hörrö din råtta, "vann hela skiten" tar dig bokstavligt talat där.
Ledsen Tobias - ni är fortfarande sämst. (men snart tar vi studenten o då kanske ni har nån chans)
General Roghem: helt rätt - alkoholen har fördärvat oss, o ändå så skiner vi :D
Alexander: PÅ HAN BA!

2007-05-22 @ 21:44:28
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Partygeneralen

Ja herregud. Har inte vi detta år konstant visat hur överlägsna vi är? Vilka är det folket kommer att komma ihåg om två år? Ja inte är det N,Na iaf, det är en sak som är säker. Vi brinner!

2007-05-23 @ 08:25:32
Postat av: Matildan

Eller hur! Okej, Na vann tävlingen, men vi sjönk fan inte så lågt att vi dansade till "huvud, axlar, knä och tå"!! We rock!

2007-05-23 @ 09:53:16
URL: http://taperjeansgirl.blogg.se
Postat av: Tobias

Pontus lilla, att skylla på alkoholen är rätt dumt i detta fall, eftersom våran klass inte kan räknas till en av de nyktraste i skolan direkt. Men whattaheck, jag gillade båda era föreställningar (båda treornas alltså). Synd att ni don't know shit about militäruppställningar, marschering eller något som har med de gröna kläderna att göra. (Jag och min lite för militäriska vän på läktaren började nästan gråta).
Sedan såg jag inte dig i erat performance! Du stod ju bara bredvid och fulade, måste varit jobbigt att sköta musiken.....
Puss

2007-05-23 @ 10:03:15
URL: http://tobeone.blogg.se
Postat av: Pontus

Partygeneralen: Sant, alla kommer att komma ihåg S04 - klassen som satte avtryck på Ragnhild ;)
Mattus: Eller hur, naturare är ba löjliga, vi är hårda som sten - inga fjantmilitärer, we rock!
Tobias: Lilla, lilla, lilla tobias, du är ju naturare och borde vara smart, jag vet inte riktigt hur du räknar ett år, men jag räknar ett år som 365 dagar, hitils (kan jag upplysa dig om) har ett knappt halvår gått, dvs, halva er klass har inte smakat på sprit ordentligt! AMEN GUD SÅ MANLIGT ATT GRÅTA FÖR EN MILITÄRUPPSTÄLLNING. Well, jag värmde upp inför stafetten serru ;) vad är din anledning till att du satt o fula på bänken hela tiden? hm? ;) pusspåre

2007-05-23 @ 18:29:45
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Malin

Inga onda ord mellan ragnhilders här nu,jag tycker om allt och alla, men Tobias, jag vill bara att du en dag, högt och tydligt ska läsa upp klassnamnet som står ingraverat innan er klass på ragnhild-bucklan, och därefter tänka på vad du skriver och säger, hehe. Ja, för just det, förra året var det tamejfan ingen jävla (ursäkta) naturklass som vann, utan det var vi, sammarnas och ragnhilds stolthet: S04!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GO WILD DANCES!!! (och du kan väl helt ärligt inte mena att du gillade Na:s uppträdande??) ack och ve.. hur ska det går för skutan när vi kliver iland? S04 för alltid och först i ledet. STÖRST BÄST OCH VACKRAST //// Malpal

2007-05-23 @ 21:16:39
Postat av: Tobias

@Pontus:
Haha, så du räknar enbart krogrundor som tillfällen att dricka alkoho? Trist, jag ser hellre hemmafester nämligen. Asch, vi grät inte, men det är ett bra uttryck ;P
Och tja, jag hejar hellre än springer som en idiot runt runt. Min kropp är byggd för kula, inte löpning :P
@Malin:
Hehe, onda ord vette tusan. Kärleksfullt gnabb snarare ;) Jaja, klart ni vann förra året, men ni försvann när det verkligen gällde!
Sedan vet jag inte vilket jag gillade bäst; de var rätt lika samt att erat samspel inte var helt hundra (Hej, här stannar första delen av klassen medan resten traskar vidare ;) )
Men ni vinner nog, och förhoppningsvis, totaltävlingen.
Puss på er!

2007-05-23 @ 22:04:30
URL: http://tobeone.blogg.se
Postat av: Matildan

Lite pissed blir man ju!
Tobias: Okej, halva klassen fortsatte gå i vårt performance, och vi dansade lite fel.. Men vänta.. Vann vi performance ändå? JA DET GJORDE VI! Hoppsan. Det säger nog ganska mycket om hur kassa Na:s performance var, men också hur jävla grymma vi är! Lööv

2007-05-23 @ 22:45:30
URL: http://taperjeansgirl.blogg.se
Postat av: Malin

jaa jaaa.. vi kommer iallafall att gå först, och om vi inte gör det så är vi bäst ändå. vi kan ju inte vinna alla år heller? och bjuda på lite extra show, det tillhör vår grej, och som resultatet visar så gillar ni det. puss!

2007-05-23 @ 23:23:14
Postat av: Pontus

MAL: Jao, ditt söthuve, du vet att vi bara skämtarrr. Men allt annat har du rätt i! :D
Tobias: he, okok ^^
Mattus: PÅ HAN BA!

2007-05-23 @ 23:28:41
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Wennlund

Fy fan, det är konstigt att vi alla får plats på samma skola när S04 har sånna stora egon ; )... Jag tänker ju inte hymla med att vi kommer gå sist (eller mitten blire väll?) i studentledet, men av nån konstig anledning så kan jag inte bry mig mindre... vänta... det kunde jag visst, men nu har jag nog fan nått gränsen ; )... aja, ni är iaf söta som pratar här... kan ni inte styra upp en fajt i skolan eller nått? eller är det under ragnhilds värdighet kanske? jaja, det är väll nu jag ska säga att natur är bättre än samhälle... jag tror jag skippar det och säger att dem är rätt trista båda två!

2007-05-23 @ 23:35:23
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Alex fucking sander

Hmf. Vet inte hur jag ska tolka denna ignorans jag fick till möte på mitt inlägg... Men som en sann S04 är det väl inte mycket annat att tänka en att du inte hade något tillsvars eftersom allt jag skrev var sanning och vi är bäst och kommer alltid vara det. Efter oss går det utför och skutan sjunker, och som sagt tidigare, allt detta gnäll över vårat performance, det är inte hur långt man springer, eller hur väl man dansar, eller hur väl man liknar en armé, det är inställningen, och vi är bäst, och har roligast, är roligast och låter MEST . slut.

2007-05-23 @ 23:54:06
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se
Postat av: Anonym

hela det här inlägget samt alla kommentare visar bara hur skadade ni är nere i grottorna/igelsta

2007-05-24 @ 11:16:43
Postat av: Pontus

Wennlund: Haha, det är prestige hajjaru väl!? Sen slåss vi inte, det är som du sa under vår värdighet, och om vi absolut vill se blod då flashar vi cashen o anställer nåra. du kan va trist!
Alex boiii: ah, se så fint vilken vacker sammanfattning :) you go boiii!
igelsta: hehe kanske det men vi har iallafall inte mindervärdeskomplex, men försök o ha ett bra liv hörrö ;)

2007-05-24 @ 11:26:04
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Lovewashing

Great site, keep up the good work

2008-01-07 @ 23:14:11
URL: http://lovewashing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback