Sorg :(

Hej...

jag blir så jävla sur. jag hatar att förlora. vi torskade idag med 4-2 (2-2) mot ett skräpgäng, jag ordnade en straff dvs 1-0 åt oss, men sen gick det nerför. bah.

jag förstår mig inte på människor som inte är dåliga förlorare? Det kan ju bara betyda att den inte gjort exakt allt vad den kan för att vinna, för gör man det och torskar, då måste man ju vara rejält jävla störd om man inte blir sur!?

Och vad är det för tarmhuvud som inte gör allt för att vinna!?
Är det en tävling och man har en gnutta heder och moral så ska man fan ge 100% eller skita i det totalt. inget mittimellan.

Jag tävlar i allt. allt, allt allt. I förrgår tog jag rekord att plocka ur diskmaskinen - antal koppar på en hand, 13 stycken. ^^
Jag tävlar alltid mot bussarna när jag kör bil (för jag vinner hela tiden...hä hä hä...)
Jag tävlade i betyg, tills jag kom till ragnhild, då la jag ner det helt. ^^ (...eller, jag o miriam tävlar om den som är sämst, den får bjuda den andra på en kaffe efter varje prov)

Livet är en tävling. ^^

Det finns saker jag stör mig lika mycket på som danskar, och det är dessa "sj" på msn, det är fult, slappt och ba allmänt gay. cut it out.

Appro på msn så tror jag remi gått o blivit sentimental:

Remi säger:

min lilla einstein

Remi säger:

vad skulle jag va utan dig


hehe...förmodligen sosse.

Aja, jag e fett sur och förbannad, och bara för att jag ska gå på den där ***** balen så missar jag matchen på fredag också.

Fast... jag är en jävel på vals ;)


Remi säger:

jag har fett tråkigt så pratar du om bananer

Remi säger:

blä

hehehe...


Kommentarer
Postat av: Micce

Pontus lille, dålig förlorare har inget med inställning under match å göra;)
Vals - ingenting för mig, sååå kass.

2007-05-30 @ 23:19:35
Postat av: Pontus

Micce: Naj, jag vet, men alltså, efter matchen, är man inte sur när man förlorar så är det ju nåt fel :D Haha, screw vals, jag var ju sämre än dig, fast bättre än emelie dårå (hon kan väl säga var hon ska sätta fötterna så att jag slipper stampa på hennes fötter ;) hihi

Postat av: Micce

I tävlingen sämst på vals kan du inte spöa mig så det är bara å börja sörja ytterligare en förlust;)

2007-05-30 @ 23:33:20
Postat av: Pontus

Återstår att se, jag lär ju bjuda upp dig på fredag ;)

2007-05-30 @ 23:43:24
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Micce

Då lär jag tacka nej, du vet ju undantaget;)

2007-05-30 @ 23:45:45
Postat av: Gurra

Haha ni har inte en chans i att vara dåliga på vals när jag kommer in i bilden ;p
Sen tycker jag att du ska schteka din partner på balen med nåra riktigt heta moves första dansen, jag och david utvecklade några i fredags ;)

2007-05-31 @ 00:14:22
URL: http://gurrrrras.blogg.se
Postat av: Therése

jag hatar tävlingar, jag är inte en dålig förlorare och jag skriver "sj" på msn... är jag en dansk då.. ? :$

2007-05-31 @ 07:19:31
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Wennlund

Va fan är inte du i skolan för, du behöver ju plugga inför spanskan för fan!!! Jag ringer dig snart, med skolans telefon för jag har inga pengar haha...

2007-05-31 @ 09:55:59
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Pontus

Micce: Haha, amen se till o bli full då.
Gurra: I'll try ;)
Therése: Du är ju som min mamma! Hur kan du ha stjärntecken lejon o hata tävlingar? It makes no sense. ...så länge du inte skriver "sj" till mig så kan du vara en skåning ;)
Wennlund: Hej din lilla dvärg, jag är ju i skolan, vart fan sitter du?

2007-05-31 @ 10:44:37
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback