Söndagar - ett rejält jävla i-landsproblem

Amen tjena. Har jobbat idag från 12-4, sen stack jag direkt hem till rickard där vi, plus lindbergan o olsson försökte styra upp vår kampanjplan som skall in imorn.... lägligt så började vi idag ^^ hihi

Även fast vi har fyra skarpa hjärnor så har dom urholkats ganska hårt våra tre år på Ragnhild, kolla på det här liksom, ett utdrag från vårt arbete gällande vår målgrupp. (vi lanserar Marabous Pemium dark choklad dårå)

"Tack vare 1700- talets upplysningsfilosofer har vi idag ett politiskt klimat som krossat bolsjevismen och möjliggjort för en globaliserad värld där olika kulturella influenser sedermera smält samman i en gigantiskt smältdegel av multikultur. Här hittar vi Marabou Premiums målgrupp: den bereste, mogne och välutbildade individen som har ekonomiska förutsättningar att unna sig det lilla extra i livet."

ja, jag tillåter dig att småle. (eller gapskratta - your choice) lustigt är det iallfall. ^^

JAJA. Fördomsfri som jag är så kan jag ju berätta att jag sitter här som världens öststatare: sitter i en nersolkad ICA-tröjja, jag är tom på kunskap, jag är hungrig och har därför värmt en pizza som i skrivande stund svalnat. förutom det så dricker jag även lättmjölk till. vad i helvete är det för jävla påhitt?! vitt vatten eller? BAH, alla vettiga människor dricker väl ändå mellanmjölk?

aja, gårdagen var iallfall sjukt kul :) det roligaste var fan när jag, david (litet d), Erika, Elias min mami och Elias mami brakade ihop i världens sjudundra-diskussion ^^ ojojoj... den var så het att vi fick börja med hand-upp-räckning ^^  vid matbordet (!) haha, hallå?
vi diskuterade ALLT mellan Colin le blah blah och S:ta Ragnhild, betyg o lärare och si o så o ditt o datt... aja, kul var det ^^

Puss...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Mellanmjölk is the shit!

Postat av: Roggan

Jag börjar bli jävligt trött på ditt boljevik snack altså!! Ja de är dåliga men om man påpekar det i varje
blogg inlägg så blir tillslut som vargen kommer, skärpning!

2007-05-20 @ 22:11:43
Postat av: Lindberg

Roggan, den här gången är det jag som får ta på mig skulden för bolsjevikreferensen, emedan jag är upphovsmannen till nämnda citat. Pontmeistern försöker snylta på mitt renommé.

2007-05-20 @ 22:22:44
Postat av: Pontus

Åsa: Du har fattat vad det handlar om ^^
Roggan: ...man kan aldrig påpeka att jorden är rund för många gånger.
Lindberg: ah, så sant. jag tänkte hålla dig anonym för din egen skull. men men, annars borde de flesta förstå att jag schelv inte skulle kunna skriva nåt sådant ^^ jag visste för fan inte ens vad en smältdegel är för nåt. All cred till Lindberg.

2007-05-20 @ 22:29:34
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Felicia

Haha, det där borde ni får MVG på :)

2007-05-20 @ 22:32:17
URL: http://feelicia88.blogg.se
Postat av: Lindberg

För säkerhets skull kanske vi skall nämna att citatet ifråga är att betrakta som ett uttryck för en delikat humor och inte som en seriös del av vår kampanjplan...

2007-05-20 @ 22:34:09
Postat av: Pontus

Felicia: Säg inte så hjärtat, det sliter nämligen i våra ragnhildsjälar. (vi kommer få max G+)
Lindberg: haha, delikat humor indeed. Men troligtvis ett MVG på colin, eller ni colin där ute, inte sant?

2007-05-20 @ 22:41:16
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Roggan

Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Jorden är rund
Tröttnat nu?
;)

2007-05-20 @ 22:48:12
Postat av: Pontus

Så observant av dig ;) Jag har förstått budskapet, men människor där ute som exempelvis vår egen lilla adam sam skulle uppenbarligen behöva höra det några gånger till...

2007-05-20 @ 22:52:04
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Malin

Hoppas att han bemöter er med en snällare kommentar än vad vi fick ang marknadsundersökningen; "trodde ni verkligen att ni skulle få MVG på det här?????" CP. aldrig mer lars.
god nattt!

2007-05-20 @ 23:47:22
Postat av: Wennlund

hahahahahah Lars is the shit! ; )

2007-05-21 @ 14:26:56
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Pontus

Malin: haha, jag tyckte om det han sa om oss: "ja... jag hade ju förväntat mig mer om jag säger så" haha, go fuck yourself liksom :D
Wennlund: haha, aa indeed - bokstavligt talat.

2007-05-21 @ 15:40:56
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback