Schoop!

Vaknade just, slängde på lite reagge - Ziggy Marley, ordning på han.
Ska ba dra på mig lite kläder o sen kila iväg till mormor o morfar o baka bullar ^^

He, såg en ganska kul blogg igår, tillåt mig citera ett inlägg därifrån:

image105

Jag kan inte låta bli att föreställa mig hur denna bilden blev till. Någonstans skulle det plåtas till ett omslag, och någon måste ha tänkt "Ok. Killen har nästan inget pigment i sin hud. Han är blek som fan och är lätt rödfnasig. Låt oss försöka tona ner de attributen genom att sätta på honom en off-white skjorta, köra ljusblå bakgrund sen softa bilden till förbannelse!" Vips så hade de gjort Mats till en märklig disco-albino med en slags gloria kring huvudet. Den uttryckslösa blicken, så tom på liv, i kombination med den lätt öppna munnen för tankarna till en person som inte hängde med på första bilden i fotoautomaten. Och efter allt detta måste någon ha sagt "gött, den tar vi!"

hehehehehe... mer sånt finns
här

Aja, dagen är ung, och jag ska trycka ner en riktig bautafrukost i mig schelv...
För att höja både IQ både i Sverige och i Danmark så räcker det med att skicka ner David till Danmark ^^ -såvida han är inte är full, vilket han är ganska ofta, då säger han kloka saker ^^ (David - pusspåre)

Puss.

Kommentarer
Postat av: David

god damnit! ...jag vill strypa en katt

Postat av: Pontus

Det går bra, vi har två ^^

2007-05-17 @ 11:50:23
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Steffenmaria

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2010-05-17 @ 07:20:20
URL: http://steffenmaria.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback