Min lista - Additional facts

WALLA WALLA, eftersom min mormor o morfar stack o handla så ska jag inte till dom förens om 20 minuter, och alla har ju börjat posta upp massa listor på sina bloggar för att ni är för lata för o skriva nåt eget, DÄRFÖR, så tänker jag göra min egen lista.

namn: Carl Johan Pontus Sjögren
längd: 1,78
vikt: 70 prick. ^^
Café latte eller te?: Café latte
Ketchup eller senap?: Senap
hårfärg: varierar med årstiden
Baxat sprit av föräldarna?: Naj, aldrig.
ögonfärg: grön/gula/blå/grå - Titta själv ;)
Hästpolo, golf eller radiobilar: Radiobilar!
klädstil: Anti-Elias.
Religion?:  aa, kärlek. ^^
bor:  Södertälje är bäst, allt finns här, man slipper till o med åka utomlands.
kär: no can tell...
Har du:
sprängt en busstoalett?: Ja, (Fast det var Johan, Elias och Avand som börja...)
Blivit utvisad i någon sport?: Ja, i fotboll dårå, 7 gånger närmare bestämt.
Förfrusit tungan: Ja, men en tysk jävla nazi glass, hade ont i tungan i typ en vecka efteråt.
blivit påkommen med fusk?: Oja, men nekat ^^
Haft sex utomhus?: Aarå.
Fått en potatis i ögat?: Ja, syrran kastade en potatis i ögat på mig som respons efter att jag kastade en pankaka i fejset på henne.
Sjungit singstar nykter: Oja - vi ragnhildare är heta på det, eller hur, Lindberg, Micce, Roggan - vad säger ni? ^^
Gjort en bomb?: haha, såklart - vem har inte gjort det? (David & Jonas, visst var den fin?)
Vad är din syn på:
Naturettor: negativ, oerhört negativ.
David: han är reko, speciellt på fyllan - han är full ganska ofta dårå.
Mami: hon är jättesnäll, idag gjorde hon en macka åt mig till frukost: smör, ost, skinka, sallad & paprika, tihi ^^
Bush: Ordning på grabben, han ser till att det kommer hit Irakiska fotbollstalanger samtidigt som han fördömmer kommunism, hur bra är inte det?
Britta Müller: Om hon bara hade varit 25 år yngre...

Nu ska jag draaaaaa, pusspåre, du får ju då gärna kopiera listan, men den e CJPS-copyright ^^

Kommentarer
Postat av: Micce

Singstar is the grej!
Tycker mig se ett mönster i dom två senaste inläggen.... Båda berättar om att David är full ofta, försök till hämnd i hopp om att hans föräldrar ska läsa din blogg likt dina läser hans?;)

2007-05-17 @ 12:37:20
Postat av: Pontus

Micce: Jag är fullt medveten om att hans käre mor läser min blogg, och du vet, ärlighet varar längst ^^

Postat av: David

HELVETE! JAG SKA DÖDA DIG! de e inge kul! monica... och håkan, fråga pontus kära vänner om sanningen, de e han som e redlös på fyllan! inte jag!

2007-05-17 @ 17:42:39
URL: http://Davemeister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback