"Lyft upp!", "Slå slå slå kanten!", "Domarn!!!!!!!!!!!"

Hei boi, hey girl.

Jag o Elias hade match idag dårå, jag var högeryttermittfältare & Elias var forward.

Amagad, jag är bitter. jag tog en löpning som om jag vore Mcgayver och allas vår vän Adam Tynnerström slår en perfekt krossboll som jag tar vidare med bröstet, kommer fram mot målvakten och en chipp hade varit så perfekt men så får jag kommunistträff på bollen och det gick givetvis således åt skogen.

Elias (som var bra för övrigt) lyckades med att skjuta över ribban från ½ meters avstånd. tihi. (jag vet att du stog på fel fot, sluta gråta nu)

Sen i andra halvlek så kommer en hörna från Kim och jag timar den perfekt och spänner kroppen till en boll tar i allt vad jag kan och i ett SPRÅNG så hoppar jag fram för att sätta den i nättaket. Tyvärr hade Tynnerström tänkt nåt liknande men han var bakom mig och fick en skarv på bollen som pajja allt.  hur som helst så hoppade vi ihop som världens Hiroshima bombnedslag (KA-BOOM!) och jag landade på lille adam som i sin tur landade på sin arm som i sin tur gick sönder.

Så han åkte till sjukhuset.  :( ska ringa dig ikväll honey, ha mobilen på vetja.

nej, vi hade total dominans faktiskt, o så blev det 1-1 ändå :'(

Usch, rena rama begravningsstämningen efter matchen.. haha.


(Sen blir jag jävligt skogsrasande på den där lillskiten till vänsterback som jag sparkar på under hans dobbar, o då får HAN ont och går av plan!? Käka mer gröt grabben...)

Kommentarer
Postat av: Miriam

Hahaha visst e du en "Mcgayver", den bögiga versionen av MacGyver =P

2007-05-12 @ 19:59:43
Postat av: Lindberg

Har du brutit armen på Tynnerström!?

2007-05-13 @ 10:56:41
Postat av: Pontus

Miriam: aarå, stekhet.
Lindberg: jao :( han kollade det på sjukan o det visade sig att det fanns några frakturer.

Postat av: Steinarjeanett

Wonderful site. Please continue this great public service.

2010-05-06 @ 13:58:57
URL: http://steinarjeanett.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback