Klassfest!

WALLA, dagens man är ingen mindre än Johannes Rasjö då han tagit intiativet till att styra upp en klassfest :)

Det kommer bli så sjukt kul då vår klass är helt über-reko. Vi är ju inga naturare liksom ;) Nej, alla ära åt herr Rasjö.

Surfade runt på datan i skolan i hitta ännu en stilig bild på nåra av oss från vår friluftsdag i ettan:

image88
(Om mina vackra paintpilar syns dåligt såee... från vänster uppe: Wennlund, Rabi, Jag, Evelina, Sundholm, nedre raden---> Tucker & Tove :D

fan va söta vi är asså.

jaja, jag har blivit ärad till att printa ner några humorsidor till S:ta Ragnhilds årsbok, det ska då tydligen handla om Sammare & naturare. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på... men kreativ som jag faktiskt är ibland så kokar jag nog ihop nåt på söndag. shihi^^
En försmak perhaps ;)...

Vad är vitt, rött och silverfärgat och irrar runt planlöst i skogen?
-En naturare med två gafflar i ögonen.
:D HAHA

Vad är vitt, blått och gult och ligger på botten i polen?
-En naturare med sina flytkuddar sönderskurna. HAAHAHAAH. xD

Roggan kör hem till Cajje och då utbrister Cajje:
-vafan har du gjort med bilen? Den är ju totalmosad!
-Jag körde på en naturare...
-Men varför ligger det grenar och mossa o skit på den?
-Naturarn' sprang in i skogen...
HAAAAAAAAAAAHAHAHAHA.

...nej, det här kommer att gå åt skogen...

Kommentarer
Postat av: Åsa

HAHHAhaahhahaha fyfan vad kuuul :D:D

Postat av: Wennlund

Sämsta skämten jag nåsin hört, den enda som är bra, och den rä faktiskt riktigt bra, är den sista, men det är ju inte så att du kom på den själv! : P... En syrian, en turk och en kurd sitter i en bil, vem kör? Polisen!

2007-05-05 @ 01:51:54
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Pontus

Åsa: Ordning på dig ^^
Wennlund: Aaaw :) Du är Ju en Naturare ja, men hörrö, lite självironi får man väl ha. Äh, jag modifierar väl lite här o där, troru jag är nån slags jävla Astrid Lindgren eller? Pusspåre.

2007-05-05 @ 02:07:30
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Gurra

Varför kan man inte derivera en sammare?
Dom har ingen funktion

Vem säger att vi naturare inte är roliga när vi har skämt som dedär?

2007-05-05 @ 11:54:03
URL: http://gurrrrras.blogg.se
Postat av: Lindberg

Trots att jag är sammare kan jag fan inte låta bli att skratta åt gurras skämt. Den var faktiskt bra.

2007-05-05 @ 12:49:58
Postat av: Pontus

:D Gurra, bli inte mäkta tårögd nu ;)

2007-05-05 @ 12:50:13
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Pontus

Lindbergan... den är gammal :D Först gällde den samma ramsa fast Gunilla Ullbrand istället för sammare :D

2007-05-05 @ 12:51:54
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Nille

Heja Nissepisse!

2007-05-11 @ 10:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback