hi

jahapps, var i skolan idag o gjorde lite spanska o sådärava, jag o wennlund kämpar på, imorn ska vi och jackie (även känd som huvudperson från "kvinnor och bankomater") göra ett kompletteringsprov så att vi kanske får VG, vilket är lika troligt som om det skulle regna på vår student - chansen finns inte.

hälften av alla nummer till min mobil försvann när jag stoppade i mitt sim-kort i min nya mobil, så känner DU att jag borde ha Ditt nummer så får du väl msn:a det till mig :D


jaja, stack till KC med wennlund & svansen o sen kom robban, remi. schyst.

vi diskuterade kvinnor. Vi drog lite slutsatser om hur "kexet" ,schelva ragget, ska vara:

Det är ju jakten som är kul.

Det får inte vara för svårt, det är ju pisstråkigt, och är det alldeles för lätt så kommer ju den här osynliga "slyn" stämpeln fram. tyvärr.
Fett orättvist egentligen. Vi killar får ju hora runt hur mycket som helst, då är det ju ba "ballt", men gör tjejer det..., nä, stopp o belägg ^^


Dessutom är det ju skittråkigt om det är för lätt. Det är som o spela fotboll utan målvakt - värdelöst. Eller som att hyvla ost med en osthyvel (jätte osexigt), det vore ju liksom mer utmaning om man hade typ... en sked eller en motorsåg.... Nej

hm.

:D

Kommentarer
Postat av: David

känner du att du måste kalla mig svansen bara för att alla kör me dig överallt annars? jag kanske borde sluta va snäll mot dig

Postat av: Pontus

Känner du att du måste kalla mig pottan för att jag är "skit"bra? ;)

2007-05-31 @ 18:29:31
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback