Vill du vara min mandarin?

Mors!
var o tränade igår på das badhus och jag blir så sur på allt jävla strumpludd som ligger på golvet, men borde ha en strumpluddsavdelning där dom som bestämmer sig för att utsöndra sitt ludd överallt får "rena" sig.

Helt klart ett I-landsproblem som borde lösas. appro på i-landsproblem så kan jag ju dra en rad på en gång när jag ändå är i farten.

1. När tandkrämen tar slut.
2. Regn.
3. Ostbågar som luktar konstigt.
4. Segt internet
5. För liten tv
6. Gropar i marken.
7. Bolsjeviker
8. Danmark + befolkning
9. att missa bussen kan ju förstöra en hel dag.
10. för mycket mat, ni vet när man blir så där proppmätt att man inte mår så bra.

ja listan kan göras lång, men varje problem har ju en lösning, och lösningen bör användas. det är inte frågan om att prioritera hit eller dit utan man tar tag i det som träffar på en.
appro på det, jag blir så jävla sur på alla moralkärringar som när man inte orkar äta upp maten säger: "ja, men tänk på barnen i afrika"
...skulle det göra mig hungrigare? för att dom påminner om choklad perhaps?
nej, om de bryr så så jävla mycket tycker jag att de borde ta maten o slänga ner i UFF-lådan då kommer det ju dit iallafall ^^
hähähäää. 

appro på att vi tränade igår så sa johan, vår ädle grek något som bör uppmärksammas:
"asså, det blir ju lättare om man tar 10 kg + 5 kg på båda sidorna istället för en 15kg vikt på vardera sida"

Greker...

herrå honey


Kommentarer
Postat av: Emelie

"om de bryr så så jävla mycket tycker jag att de borde ta maten o slänga ner i UFF-lådan då kommer det ju dit iallafall ^^" Hahahahahahaha.

Postat av: Malin

Hahah tänker du oxå på choklad när du ser negrer? :D :D jag trodde jag var den enda!

2007-03-12 @ 18:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback