Stanelys på fredagar...

svar: ja, jag lär mig av mina misstag, jag går aldrig dit på fredagar, men när jag nu fick allting gratis av nåra friends så lät jag mig övertalas ändå.

fredagen är dagen då alla skabbiga människor södertälje över valt att göra en liten mysig "gathering" på stanleys. jag menar, vad är det för fel på folk som traskar ut med en fleecetröjja och halvschaskiga jeans + en hemskt otäck odör av billig whiskey. det är så man blir deprimerad å deras vägnar liksom.

förutom det, så har dessa människor en tendens att ha en hjärnkapacitet motsvarande en halvt utvecklingsstörd lobotomerad apa med grava sinnesjukdomar... vilket i sin tur leder till glassplitter överallt vilket i sig glimrar ganska fint. å andra sidan halkar man lätt på det...

hur som helst så utbröt det givetvis bråk igår, TVÅ STORA + två små = 4 polisbilar varav en piketpolisbil.
Nej, stanelys på fredagar är tabubelagt.

jaja, idag vaknade förutom jag, centerpartisten i mig och jag satte igång o så lite basilika, oregano, citronmeliss och timjan, fy farao vad det blir kanonkäk i sommar med mina überegenodlade kryddor ^^
det var en sån där morgon som bara sker i sagor, solen tittade in i rummet, jag stiger upp glider förbi min spegel, alla lockar ligger liksom rätt, och morshan skiner med ett leende som en thailändare som vunnit på triss, och frågar om jag vill ha gröt. mums.


bestofblocket.se är så förbaskat kul, spana in den här ba:

 image47 
ta hand om dig du bäste besökare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback