Ös på ba.

Har kommit fram till att jag stör mig fett mycket på alla bussar som det står "ej i trafik" på. kan man inte formulera sig annorlunda? jag tycker minsan jag ser sådana bussar åka omkring i trafiken hela tiden.
Då är dom väl ändå i trafik? hm?
det är så många som säger åt alla blattar hela tiden "prata svenska för fan", men så kan vi inte ens formulera oss själva. bah.

Nej, det här är sannerligen ett I-landsproblem vi borde ta tag i.

det vore ju lite klatschigare om det stog "chaufför ute o cruisar", eller "ha, tror du jag stannar för dig?" eller varför inte, "påväg till macken" istället för något så byråkratiskt och grått som "ej i trafik"-som dessutom är fel.

Eller hur?


Kommentarer
Postat av: K

You're right

Postat av: Micce

Helt sant Pontus!
Tycker det är dags för ännu en liten skrivelse till Swebus eller vilka det nu är som ansvarar för bussarna och fråga vad f-n det är frågan om;)

2007-03-27 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback