O yä göl!

Tjenamors!

Hade redovisning idag dårå samt ivirig åhörare till 7 andra grupper. låt mig sammanfatta det hela med en mening: Jag vill ha tillbaka tre timmar av mitt liv, NU.

Aja, gled hem med nåra filurer hem till Pesper och prövade på playstation 3, AMAGAD. Synd att det är så dyrt bara..

Ska på Hockey av alla egendomliga sporter, och var det inte jag som sågade den sporten nåra inlägg sedan? joho, tänkte bara få det bekräftat ;) , Guddan frågade mig, han hade en extra biljett.

Det var en gång en arabnisse som gick till skolan vid namn Muhammed al hussein kebab al suyaf, det namnet tyckte inte fröken om och sa åt han att han från o med nu heter kalle svensson.

När han kom hem ropar morshan:
"MuHAMMED"
"jag heter inte Muhammed, jag heter kalle svensson"
Då blev mor förbaskad o nita han rakt på käften, sen tjalla hon till farshan som blev rosenrasande och armbågade lille muhammed på näsan.
Nästa dag gick Muhammed till skolan o sa till fröken: "Det gick bara två timmar från att jag blivit svensk tills två araber attackarade mig"

HAAAAAAHAHAHAHAHA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback