Morgonljus

Ja jävlar, nu kommer våren!
idag är ju mission one att schteka ut o ta ett varv vid maren med ett Royal Gala äpple. de är den bästa äppelsorten helt klart.
dagens kommunisttips: (om ni handlar borde ni lägga in två stycken ICA rosenäpple tror jag det hette, då blir det billigare nåra ören)

image51

yes, vi var på TK igår dårå, söp ner roggan, de va najs. men för i helvete vad jag stör mig på när tjejer tar på ens rumpa, speciellt fula tjejer, usch. vad har man ögon till, va va VA!?

jaja, träffade en åsa där, en riktigt söt banjolirare, det märkte jag ja.
"nemen hej, min ica-kassör"

appro på ingenting, det är så jävla kul o snacka med snuten efteråt, det är fan min nya hobby. jag o sandra stog utanför och förhörde en polis om utbildning and stuff.
"tjena konstapeln, ere lugnt ikväll"
man liksom märker att dom egentligen bara vill slänga deras basker i ansiktet på en, gripa en och svälja nyckeln, men de är ju i tjänst så de måste vara trevliga...hä hä häää
"jorå, fint fint"
"får idioter med prickar o skit bli poliser?"
"ja, det beror på hur länge sen de fått pricken."
"...har du fått en prick nån gång?"
"haha, nej inte jag inte"
"jamen de rätt, ordning på konstapeln"
"hoho, ja..."
"hur många griper ni varje fredag i Södertälje då?"
"det är förståss olika men snittet är väl kring 6-7 stycken"
"...aha, najs, vad gör ni med dom? skickar till afrika så dom får h.i.v inte kommer tillbaka"
"hoho, nej, dom får sova ruset av sig. men hörre du, nu ska vi till stanleys det händer grejjer där.."
"oboy oboy, får man hänga med?"
"nej, sov gott medborgare"
"haha, du låter som 1400-talets prefekter... aja, god afton dårå konstapeln"


Kommentarer
Postat av: Roggan

Det där med supa ner vet jag inte om det stämmer va;) men tack för ölen! Jävla skumma polare du har som börjar mucka med "Greve" Lindberg...

2007-03-10 @ 13:21:00
Postat av: Lindberg

Det är fan ordning på Pontus.

2007-03-10 @ 14:35:54
Postat av: Pontus

Roggan: "vet jag inte om det stämmer va" precis, du hade förlorat självinsikten för länge sen... och självkontrollen också för den delen ;) haha. ja, den där lindberg hade ju fått råspö om inte jag var där haha, "NEJ, NU TAR VI OM DET HÄR" *vänder sig om går bort två mter, kommer tillbaka* "Robert" "j-j-onas" HAHA
Lindberg: Yes, as usual? ;) eller var det nåt särskilt du tänkte på? ^^

Postat av: Justmeadowlands

Great work,webmaster,nice design!

2007-12-29 @ 11:54:36
URL: http://justmeadowlands.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback