Jamen heppåre!

ye, man känner sig som en medelklass amerikan; proppmätt men sugen på Mc Donalds.

har varit överallt idag, från järna till sydpolen... blev helt oväntat bjuden till stanleys gratis så det bär dit ikväll. traskade förbi ICA och hälsade på mina kära kollegor (visst låter det som jag är 43 år med familj, he?) men det var najs, och jag ska jobba på söndag fick jag reda på, så då förväntar jag mig att Du dyker upp o köper lite tuggumi och samtalar en skvätt, är vi överens?

träffa Anton häromdan, en riktigt gammal banjolirare de där asså, vi stog och samtalade på schtan varav en halvsnygg tjej går förbi men med världens mördar-goda parfym, anton utbrister omdelbart: "jag skulle kunna vara tillsammans med henne bara för den där parfymen asså... kände du?"

ja, alla har olika krav, känns väl ändå för bra alltså? ;)
iof skulle jag var skitsur om en tjej ville bli tillsammans med mig bra på grund av min parfym ^^ heh

jag var lite sugen på o slänga in en sån här fet lista som alla slänger in i sina bloggar, men eftersom man endå bara scrollar igenom dom utan att läsa så postar jag en sån när min fantasi är 0 istället.

fast just nu har jag svårt att koncentrera mig då Anton har fått för sig att ge sig fan på att ge mig tenstikelcancer i form av 28 korta sms på 3 minuter...

jaja, som jag alltid brukar säga: "bättre en mobiltelefon i jeansen, än på taket"

he, den här va kul ^^ ska bli min praxis till dryga brudar...
Vad har du gjort!? Du är röd på kinden?
Jag fick en örfil av min fru för att jag sade att hennes strumpor korvar sig.
Fick du en örfil för det?
...Ja, hon hade inga strumpor på sig.

hahahahah

måste avsluta med en gammal goding ;)

Alla gör sina misstag, sa igelkotten och klev ner från skurborsten

 


Kommentarer
Postat av: A´nton boström;)

Det är jag som är anton och jag är en schöön lirare hehe):):) och ja den tjejen luktade sjuuuuukt gott!!!:):) (h)Hare bra hej !

jag heter aantonn på playahead förresten ! checka in !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback